ΚΡΉΤΗ
Ο «Σασμός» ξεκίνησε… βεντέτα!
Φανερά δυσαρεστημένος είναι ακαδημαϊκός της Κρήτης που βλέπει τους κόπους ενός σημαντικού κομματιού της ζωής του να έχουν γίνει αντικείμενο εμπορικής εκμετάλλευσης εν αγνοία του!
Γράφει ο «Ρεθεμνιώτης» για το Daynight.gr
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το σίριαλ που έχει σπάσει τα μηχανάκια της AGB και δεν είναι άλλο από τον… Σασμό, έχει προκαλέσει… “βεντέτα”.
Το τηλεοπτικό σίριαλ αναφέρει στους τίτλους τέλους το γνωστό κείμενο ότι πρόκειται για προϊόν μυθοπλασίας, ότι ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και ότι οι χαρακτήρες που εμφανίζονται είναι φανταστικοί.
Όμως, το βιβλίο στο οποίο βασίζεται ο «Σασμός», φέρεται να βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα κι εκεί φέρεται να έχει τις ενστάσεις του ο ακαδημαϊκός ο οποίος ξόδεψε χρόνο και κόπο για να αναλύσει το φαινόμενο της βεντέτας και βλέπει στη μυθοπλασία, στοιχεία της δουλειάς του.
Σε κάθε περίπτωση, το άγριο τοπίο της Κρήτης, ο ιδιαίτερος πολιτισμός της και οι άνθρωποί της, έχουν θέλξει όλο τον πλανήτη. Και δεν είναι τυχαίο. Είτε αυτό αποτυπώνεται σε πωλήσεις συγγραμμάτων ή βιβλίων, δίσκων, cd ή views στο youtube, είτε σε τουριστική επισκεψιμότητα και υψηλή τηλεθέαση ή και σε οποιονδήποτε άλλο τρόπο εμπορικής ή μη αξιοποίησης ή εκμετάλλευσης, το σίγουρο είναι ότι αυτό το νησί από την αρχαιότητα είναι αν μη τι άλλο… θελκτικό!
Ο χρόνος θα δείξει κατά πόσο έχει ή θα αγγίξει το πραγματικό τραύμα πίσω από τις βεντέτες και τον σασμό και πoιο κοινό των προαναφερομένων…
Διαβάστε επίσης:
Οκτώ αιματηρές βεντέτες στην Κρήτη που ερήμωσαν ολόκληρα χωριά
Οι Βεντέτες που μάτωσαν την Κρήτη | Σαρτζετάκηδες εναντίον Πεντάρηδων, το μακελειό με τους 140 νεκρούς!
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Οι «κούπες» της Κρήτης και το τίμημα της ανευθυνότητας
-
ΕΛΛΑΔΑ1 ημέρα πριν
Οικογενειακή τραγωδία: Θρήνος για τον 20χρονο Άκη – Εγκεφαλικά νεκρή η 17χρονη αδερφή του
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ2 ημέρες πριν
Αμαλιάδα: To ηχητικό ντοκουμέντο με την Ειρήνη Μουρτζούκου που σόκαρε – «Κλείσ’ το θα το μετανιώσεις»
-
ΗΡΑΚΛΕΙΟ2 ημέρες πριν
Θρήνος για το θάνατο του Κρητικού δημοσιογράφου Νίκου Ψιλάκη