Βρειτε μας στα Social Media

XANIA

Καρκινοπαθής έπεσε θύμα υποκλοπής χρημάτων

ηλεκτρονικο-εγκλημα
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Άνδρας από τα Χανιά, είδε τα χρήματα του να κάνουν «φτερά», από τον τραπεζικό του λογαριασμό, έπειτα από πολλαπλά email που έλαβε.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ο Χανιώτης στις 25 Δεκεμβρίου 2023 παρατήρησε ότι λάμβανε πολλά email και έπειτα είδε κινήσεις στο λογαριασμό του.

Μάλιστα, τα χρήματα αυτά τα είχε φυλάξει για τις θεραπείες του ως καρκινοπαθής.

«Μου ανέφεραν από την Ασφάλεια Χανίων, ότι έχουν περισσότερες από 15 καταγγελίες με παρόμοια περιστατικά» ανέφερε το θύμα χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ένωσης:

Επειδή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εμφανίστηκε ύστερα από καθοδήγηση του δικηγόρου του καταναλωτής, αρκετά θυμωμένος , για την απώλεια χρηματικού ποσού από τον τραπεζικό του λογαριασμό , χωρίς καμία δική του παρέμβαση και επειδή το πάθημα αυτό μπορεί να συμβεί σε καθένα από εμάς, η Ένωση παραθέτει αυτοτελώς την καταγγελία και σας συμβουλεύει το τι θα πρέπει να κάνετε άμεσα

α) Μήνυση στην Τοπική Ασφάλεια κατά του γεγονότος

β) Ενημέρωση της Τράπεζας

Η καταγγελία αυτούσια

Σας γνωρίζω ότι την 25 Δεκ 2023 και περί την ώρα 21:00, διαπίστωσα ότι ερχόταν στο email μου, πολλά συνεχόμενα μηνύματα.

Διαπίστωσα ότι κάποιος είχε εισέλθει στον λογαριασμό μου και μου αφαιρούσε χρήματα. Επικοινώνησα αμέσως με την Τράπεζα και διέκοψα τον λογαριασμό. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι τα χρήματα θα επιστρέψουν στο λογαριασμό μου και να πάω στην Τράπεζα να κάνω αίτηση αμφισβήτησης, όπου και έγινε.

Η υποκλοπή των χρημάτων έγινε σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας από το εξωτερικό, από την LIEGELIEGE. Η κάρτα που είχα της Alpha Bank, είχε να χρησιμοποιηθεί από τον Ιούνιο, γιατί την είχα φυλάξει στο σπίτι μου.

Τα χρήματα που είχα μέσα ήταν για θεραπεία μου ως καρκινοπαθής. Στη συνέχεια μετά την πάροδο 25 ημερών, η εν λόγω Τράπεζα μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε, ότι αναιρεί την αίτηση αμφισβήτηση που υπέβαλα, για λόγους ακατάληπτους. Ότι δηλαδή χρησιμοποίησα το apple pay (που δεν έχω), δίνοντας μου την εντύπωση ότι η Τράπεζα, αποφεύγει την επιστροφή των χρημάτων μου.

Παρακαλώ για την βοήθεια σας, δεδομένου ότι δεν ξέρω τη να κάνω για να δικαιωθώ, την στιγμή που δεν έχω καμία ευθύνη για την υποκλοπή που έγινε από το εξωτερικό.

Ποιο συγκεκριμένα:

Δεν έχω στη κατοχή μου κινητό apple, για αυτό δεν έχω τη δυνατότητα χρήσης του apple pay. Το κινητό που έχω είναι το samsung galaxy 10.

Ακόμα δεν έχω κάνει καμία αγορά με τη χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού από τότε που έχω αγοράσει κινητό. Πόσο μάλλον με το apple pey, γιατί δεν διαθέτω κινητό της Apple και το μόνο πρόγραμμα που χρησιμοποιώ είναι το word. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί με τον έλεγχο του κινητού μου, που είναι στη διάθεσή σας. Ότι έγινε, έγινε από τον χάκερ, ο οποίος μου αφαίρεσαι και τα χρήματα.

Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι μου ανέφεραν από την Ασφάλεια Χανίων, ότι έχουν περισσότερες από 15 καταγγελίες με παρόμοια περιστατικά.

Πιστεύω η εικόνα της Τράπεζας έχει προτεραιότητα και η εμπιστοσύνη που πρέπει να δείχνει στους πελάτες τις.

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με τιμή

Υπογραφή

Η καταγγελία έγινε τόσο προφορικά όσο και γραπτά από τον παθόντα όρος διάθεση κάθε Αρχής

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ