ΕΛΛΑΔΑ
Απίστευτη εικόνα από δορυφόρο: Λωρίδα λάσπης «ενώνει» τη Θεσσαλία με τη… Χαλκιδική!
Μια αποκαλυπτική φωτογραφία από δορυφόρο που αποτυπώνει το μέγεθος και την ένταση των συνεπειών από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα, στη φωτογραφία φαίνεται ότι η λάσπη και τα φερτά υλικά που έριξε στη θάλασσα ο Πηνειός, διέσχισαν τον Θερμαϊκό και έφτασαν μέχρι τις ακτές της Χαλκιδικής.
Όπως φαίνεται στη φωτογραφία έχει σχηματιστεί μια λωρίδα λάσπης που καταλήγει στο πρώτο «πόδι» της Χαλκιδικής.
«Οι τεράστιες ποσότητες λάσπης και φερτών υλικών από τον Πηνειό, έχουν διασχίσει τον Θερμαϊκό και έχουν φτάσει πλέον και στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής. Εκτός του κινδύνου μεγάλων αντικειμένων για τα σκάφη αναψυχής, δεν γνωρίζω κατά πόσο τα νερά εκεί είναι κατάλληλα για κολύμβηση αυτές τις μέρες.Καλό είναι να γίνουν μετρήσεις πάντως για να διαλευκανθεί και να υπάρξει μια επίσημη ενημέρωση από τους αντίστοιχους φορείς, μιας και ακόμη πλήθος κόσμου επισκέπτεται τις ακτές» σημειώνει ο χρήστης που ανέβασε τη φωτογραφία στη σελίδα Weather Analysis Group στο Facebook.
Δείτε την εικόνα:
Το θρίλερ με την Εθνική Οδό συνεχίζεται
Είναι αδιανόητο το γεγονός πως μία από τις κύριες οδικές αρτηρίες της χώρας, η Εθνική Οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης παραμένει εδώ και σχεδόν μία εβδομάδα κλειστή στο ύψος της Θεσσαλίας, κόβοντας τη χώρα στα δύο και δυσκολεύοντας σημαντικά τους οδηγούς.
Τα νερά που είχαν μετατρέψει την Εθνική Οδό σε μία τεράστια λίμνη έχουν σχεδόν υποχωρήσει, όμως το οδόστρωμα δεν έχει ελεγχθεί στο 100% για ζημιές και διαβρώσεις από την κακοκαιρία.
Πότε θα ανοίξει τελικά η Εθνική Οδός – Η νέα ημερομηνία που έδωσε ο Σταϊκούρας
Ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε χθες το βράδυ στην ΕΡΤ, πως γίνεται αγώνας δρόμου για να ανοίξει η Αθηνών – Θεσσαλονίκης τμηματικά και με δόσεις.
Όπως είπε, η τελευταία εκτίμηση είναι ότι θα ανοίξει το πρωί του Σαββάτου 16 Σεπτέμβρη από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και την Κυριακή αντίστροφα με μία λωρίδα καθόδου.
«Με τα σημερινά δεδομένα φαίνεται να έχει περιοριστεί στα 450 μέτρα. Αυτή τη στιγμή σε ένα ύψος περίπου 35 εκατοστών ήταν 3 χιλιόμετρα το πρόβλημα.
Η προσδοκία και η εκτίμηση είναι ότι το Σάββατο το πρωί θα ανοίξει το οδικό δίκτυο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και θα επιδιώξουμε να ανοίξει την Κυριακή το πρωί κάποια λωρίδα από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα.
Αλλά αυτές είναι οι εκτιμήσεις που είχαμε πριν από αυτό. Μπορεί να μεταβληθεί» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.
Όπως ανέφερε χθες σε δημοσίευμά της η Καθημερινή, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπιζόταν στο τμήμα από το 364ο έως το 366ο χλμ., με την ανησυχία των μηχανικών να επικεντρώνεται στο επίχωμα μεταξύ των κόμβων Γυρτώνης και Συκουρίου.
Ενδεικτική της κατάστασης της Εθνικής είναι η απόφαση για παράταση στη δωρεάν διέλευση από διόδια της Ιονίας Οδού.
Συγκεκριμένα, η δωρεάν διέλευση των οχημάτων από τα διόδια της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, της Ιονίας Οδού, του Ε65 και στο τμήμα από Νίκαια – Πελασγία παρατείνεται μέχρι και τις 06:00 π.μ. του Σαββάτο (16/09).
Σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών αναφέρονται τα εξής: «Έως και το Σάββατο (16/09) στις 6 π.μ. παρατείνεται η δωρεάν διέλευση οχημάτων από τα διόδια στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης», στα διόδια της Εγνατίας Οδού μεταξύ Θεσσαλονίκης και διασταύρωσης με Ιόνια Οδό, κατά μήκος της Ιονίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Ε65 και στις δύο κατευθύνσεις, ύστερα από νέα εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου.
Αντίτιμο δεν θα καταβάλλεται ούτε στα διόδια του αυτοκινητοδρόμου «Αιγαίου», στο τμήμα από Νίκαια μέχρι τον Μαλιακό Κόλπο (Πελασγία), συμπεριλαμβανομένων και των πλευρικών διοδίων στην εν λόγω περιοχή.
Σημειώνεται ότι οι παραχωρησιούχοι οφείλουν να τηρήσουν αρχείο με αναλυτική καταγραφή των διελεύσεων. Το κόστος θα αναλάβει το Δημόσιο, δυνάμει των Συμβάσεων Παραχώρησης, ενώ θα ακολουθήσει νέα ενημέρωση εάν απαιτηθεί τυχόν παράταση του έκτακτου αυτού μέτρου».
Η εναλλακτική διαδρομή για Αθήνα – Θεσσαλονίκη
Η πλέον ασφαλέστερη διαδρομή από κεντρική αρτηρία και όχι από το επαρχιακό δίκτυο – το οποίο μπορεί να είναι και σε κακή κατάσταση – είναι η Ιονία Οδός, Αθηνών – Πατρών μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και έπειτα ο αυτοκινητόδρομος από Εγνατία Ιωαννίνων – Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο.
Βέβαια, είναι ένα ταξίδι πολύωρο, σχεδόν 7 ωρών.
Πηγή: ieidiseis
ΣΧΟΛΙΑ
Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.