Διαφήμιση

ΕΛΛΑΔΑ

Εντυπωσιακές εικόνες από το υπερμοντέρνο γιοτ που άραξε στην Ψαρού | ΦΩΤΟ, ΒΙΝΤΕΟ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις



Μπορεί οι Μυκονιάτες να μη… μασάνε, αφού έχουν δει γιοτ και γιοτ να περνούν από το νησί τους, αλλά μπροστά στο θέαμα του Adastra μάλλον τα έχασαν.

Πρόκειται για ένα φουτουριστικό γιοτ, με υπερμοντέρνο σχεδιασμό, το οποίο πολλοί χαρακτηρίζουν «τρι-μαράν» για την «ικανότητά» του να κόβει στη μέση τα κύματα!

Το σκάφος έριξε άγκυρα στον κόλπο της Ψαρούς και ανήκει σε έναν πολυεκατομμυριούχο εφοπλιστή με έδρα τον Χονγκ Κονγκ, τον Άντο Μαρντέν, 64 ετών, και τη σύζυγό του Ελαΐν, οι οποίοι, πέρα από το εντυπωσιακό σκάφος, έχουν στην ιδιοκτησία τους και δύο τροπικά νησιά στην Ινδονησία. Για να το αποκτήσει ξόδεψε περίπου 18 εκατ. ευρώ.

https://www.youtube.com/watch?v=UiYJ1l6j5qo

Αξίζει να σημειωθεί πως το θαλάσσιο… υπερθέαμα κινεζικής ναυπήγησης έχει μήκος 42,5 μέτρα, πλάτος 16 μέτρα και διαθέτει υπερπολυτελείς χώρους αντίστοιχους με εκείνους ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων, στους οποίους μπορούν να φιλοξενηθούν εννέα επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος.

Περιοδικά που ασχολούνται με τα πολυτελή σκάφη έχουν χαρακτηρίσει το Adastra ως «ένα από τα πιο εκπληκτικά σκάφη στον κόσμο».

Το υπερπολυτελές γιοτ, το οποίο σχεδίασε ο Τζον Σάτεργουρθ, είναι τόσο υψηλής τεχνολογίας που μπορεί να ελέγχεται εξολοκλήρου από ένα iPad, αρκεί η απόσταση… μεταξύ τους να μην ξεπερνά τα 50 μέτρα.

Πέραν των άλλων, το συγκεκριμένο σκάφος είναι ξεχωριστό και για την αυτονομία του, αφού με την τεράστια δεξαμενή καυσίμων που διαθέτει του επιτρέπεται να διανύσει έως και 4.000 μίλια χωρίς ανεφοδιασμό, δηλαδή να πάει από το Λονδίνο ως τη Νέα Υόρκη!

 

 

Πηγή: iefimerida

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version