ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση της 12χρονης στα Σεπόλια: Τέσσερα νέα εντάλματα σύλληψης
Νέος κύκλος συλλήψεων ανοίγει στην υπόθεση με κεντρικό πρόσωπο τη 12χρονη από τα Σεπόλια καθώς οι αρμόδιες δικαστικές αρχές προχώρησαν στην έκδοση τεσσάρων ενταλμάτων.
Η αντίστροφη μέτρηση για τη σύλληψη των συγκεκριμένων προσώπων άρχισε μετά την πολύωρη συμπληρωματική κατάθεση, την τέταρτη κατά σειρά, που έδωσε το παιδί παρουσία παιδοψυχολόγου στη διάρκεια της οποία φέρεται να αναγνώρισε και άλλα πρόσωπα με τα οποία συναντήθηκε μετά από «ραντεβού» που έκλεισε μαζί τους ο προφυλακισμένος Ηλίας Μίχος.
Πληροφορίες του newsbeast αναφέρουν ότι τρία από τα πρόσωπα, σε βάρος των οποίων εκδόθηκε ένταλμα, φέρονται να είχαν προσέλθει αυτοβούλως στην Αστυνομία ενημερώνοντας ότι είχαν συνομιλήσει μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής με το ανήλικο κορίτσι, ωστόσο, είχαν αρνηθεί ότι συναντήθηκαν.
Η 12χρονης, όμως, φέρεται να αναγνώρισε στα πρόσωπά τους τους άνδρες με τους οποίους είχε γενετήσιες πράξεις έναντι αμοιβής, όπως και τον τέταρτο κατηγορούμενο.
Η επόμενη κίνηση ήταν αναμενόμενη καθώς η ανακρίτρια , με τη σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου εισαγγελέα, προχώρησε στην έκδοση νέων ενταλμάτων σύλληψης ανεβάζοντας τον αριθμό των κατηγορουμένων στην υπόθεση σε συνολικά δέκα άτομα, ενώ οι έρευνες είναι σε εξέλιξη.
Το αδίκημα που αντιμετωπίζουν και οι νέοι κατηγορούμενοι είναι γενετήσιες πράξεις με ανήλικο έναντι αμοιβής το οποίο τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος και τιμωρείται με ποινή κάθειρξης τουλάχιστον δέκα ετών.
Ήδη , έχουν πάρει το δρόμο της φυλακής συνολικά έξι άτομα μεταξύ των οποίων και ο βασικός κατηγορούμενος Ηλίας Μίχος ,η μητέρα της 12χρονης .
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Οι «κούπες» της Κρήτης και το τίμημα της ανευθυνότητας
-
ΕΛΛΑΔΑ1 ημέρα πριν
Οικογενειακή τραγωδία: Θρήνος για τον 20χρονο Άκη – Εγκεφαλικά νεκρή η 17χρονη αδερφή του
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ2 ημέρες πριν
Αμαλιάδα: To ηχητικό ντοκουμέντο με την Ειρήνη Μουρτζούκου που σόκαρε – «Κλείσ’ το θα το μετανιώσεις»
-
ΗΡΑΚΛΕΙΟ2 ημέρες πριν
Θρήνος για το θάνατο του Κρητικού δημοσιογράφου Νίκου Ψιλάκη