Βρειτε μας στα Social Media

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Κασσελάκης ξεκινάει εκπομπή στο ραδιόφωνο και το Twitter ξεκίνησε το… γλέντι!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Έσπασε το γραφικόμετρο με την απόφαση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανου Κασσελάκη να ξεκινήσει εκπομπή με την ονομασία «Η ώρα του Προέδρου». Οι περισσότεροι σκέφτηκαν αθλητικές εκπομπές ή τον Λεβέντη

Στο άκουσμα της είδησης για την εκπομπή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανου Κασσελάκη «στον Κόκκινο» το διαδίκτυο κατέρρευσε.

Αν κάποιος μπορούσε να κάνει μετρήσεις εκείνη την στιγμή, όποιος εργάζονταν σε υπολογιστή, τον είχε αφήσει και σχολίαζε τη νέα ιδέα Κασσελάκη για την «αδιαμεσολάβητη» ηγεσία στον ΣΥΡΙΖΑ ή διάβαζε σχόλια άλλων βιτριολικά στην πλειοψηφία τους.

Μεταξύ αστείου και σοβαρού, που ως γνωστόν έχουν ειπωθεί οι μεγαλύτερες αλήθειες, οι περισσότεροι συμφωνούσαν πως «η ώρα του προέδρου» έχει δύο μόνο δρόμους: Είτε να γίνει η εκπομπή κανονικά με στημένα τηλεφωνήματα, φίλων, θειάδων και γνωστών, είτε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ να γνωρίσει το απόλυτο τρολάρισμα και την χλεύη.

Οι συγκρίσεις με Τάκη Τσουκαλά σε δίδυμο με Παύλο Πολάκη και οι αναφορές στις εκπομπές του Βασίλη Λεβέντη με τους «κακοήθεις», «αρκουδέηδες» και «ζώα» να στέλνουν πίτσες ήταν αναπόφευκτες και πάρα πολύ αστείες.

Φυσικά ο τελευταίος μεγάλος αρχηγός που έκανε κάτι αντίστοιχο ήταν ο Βασίλης Λεβέντης. Το πίτσες του στέλνανε, τι πλακίτσα του έκαναν, οι εκπομπές του έπιασαν το σημείο να θεωρούνται cult ακόμα και την εποχή που παίζονταν.

Απολύτως αναμενόμενος και ο πειρατικός ραδιοφωνικός σταθμός με Πολάκη και Κασσελάκη.

 

https://twitter.com/i/status/1724085635537932545

Εκ των πραγμάτων όλοι γνωρίζουν πως οι μισοί ακροατές θα τον ρωτούν για αποτελέσματα αγώνων και για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

 

https://twitter.com/i/status/1724057932394824100

Πηγή: in

 

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση Enter ad code here
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ