Διαφήμιση

ΕΛΛΑΔΑ

Άρση μέτρων: 7 συμβουλές για ψώνια με ασφάλεια

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Από τη Δευτέρα 4 Μαΐου καταναλωτές και ιδιοκτήτες καταστημάτων καλούνται να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα.

Ιδίως, από τη Δευτέρα 11 Μαΐου, όμως, όσοι διαθέτουν καταστήματα με ρούχα έρχονται αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη νέα πραγματικότητα στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν.

Πώς προετοιμάζονται οι επιχειρήσεις

Ο Σταύρος Παπαγεωργίου διαθέτει οικογενειακή επιχείρηση με ρούχα στην Ομόνοια από το 1980. Όπως αναφέρει, έχουν προμηθευτεί ήδη με μάσκες, γάντια και αντισηπτικά, ενώ θα δέχονται τόσους πελάτες όσους έχουν καθοριστεί με βάση τα τετραγωνικά του μαγαζιού. Παράλληλα ο κ. Παπαγεωργίου έχει αγοράσει ήδη μια ειδική συσκευή που ψεκάζει με ατμό τα ρούχα ώστε να απολυμαίνονται τα ρούχα, αλλά και όπου έχει ακουμπήσει ο πελάτης, ενώ στο ταμείο υπάρχει ήδη διαχωριστικό ώστε να υπάρχει απόσταση με τον πελάτη.

«Κάθε μία ώρα οι κοινόχρηστοι χώροι, δηλαδή τα δοκιμαστήρια, θα καθαρίζονται με ό,τι πρέπει και μπαίνοντας στο μαγαζί θα έχουμε για όποιον δεν έχει μάσκα και γάντια. Ακόμη θα υπάρχουν αντισηπτικά σε δύο-τρία σημεία μέσα στο κατάστημα», σημειώνει.

Όπως εξηγεί, αν για παράδειγμα, ένας πελάτης θέλει να δοκιμάσει μία μπλούζα, θα την δείχνει στον εργαζόμενο που τον εξυπηρετεί, θα του την αφήνει σε ένα σημείο και ο πελάτης θα την δοκιμάζει. Σύμφωνα με τον κ. Παπαγεωργίου είναι απαραίτητο να γίνονται πολύ συχνές αλλαγές στα γάντια ώστε να προστατευθούν όλοι, πελάτες, εργαζόμενοι. «Θέλουμε να διαθέσουμε ένα περιβάλλον προστασίας για να νιώσει όμορφα ο πελάτης και να έρθει να μας επισκεφθεί», τονίζει ο κ. Παπαγεωργίου.

Ετοιμοπόλεμη φαίνεται να είναι και η Λίζι Πιστολά, ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων στην Νέα Ιωνία. Η κ. Πιστολά πριν κλείσει το κατάστημά της διέθετε ήδη αντισηπτικό, καλώντας όποιον πελάτη έμπαινε στο μαγαζί να απολυμάνει τα χέρια του. Πλέον οι μάσκες θα είναι υποχρεωτικές και για τους εργαζόμενους αλλά και για τους πελάτες.

Συγκεκριμένα, όπως λέει, όποιος πελάτης δεν έχει τη δική του μάσκα αλλά θέλει να επισκεφθεί το κατάστημα θα του χορηγείται μάσκα από το μαγαζί. Παράλληλα, στο ταμείο έχει τοποθετηθεί πλέξιγκλας ώστε να υπάρχει απόσταση από τους πελάτες ενώ η κ. Πιστολά έχει αγοράσει μία βούρτσα ατμού ώστε να καθαρίζονται τα ρούχα προτού αλλά και αφότου δοκιμαστούν από τους πελάτες.

«Αν κάποιος θέλει να δοκιμάζει ένα ρούχο θα του το αφήνουμε εμείς στο δοκιμαστήριο και θα το δοκιμάζει, κι έπειτα αν δεν θέλει να το αγοράσει θα το αφήνει σε ένα σημείο και θα το περνάμε εμείς με τη βούρτσα ατμού ώστε να απολυμαίνεται για να το κρεμάσουμε πάλι», επισημαίνει, ενώ συμπληρώνει ότι τα γάντια θα αλλάζουν συχνά, μετά την εξυπηρέτηση ενός πελάτη. «Δεν είχε φανταστεί κανείς αυτό ότι θα μπορούσε να συμβεί αλλά νομίζω αν προσέχουμε όλοι θα πάει καλά», αναφέρει η κ. Πιστολά.

Πάντως, με απόλυτο σεβασμό προς τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων, πρόκειται να λειτουργήσουν τα καταστήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρο Καφούνη: «Σεβόμαστε τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων και τις τηρούμε απόλυτα είμαστε προετοιμασμένοι και ως επιχειρηματίες αλλά και ο εμπορικός σύλλογος Αθηνών με χιλιάδες μάσκες και αντισηπτικά που θα διαθέσει δωρεάν στο προσωπικό του, όλα τα καταστήματα θα είναι πλήρως εφοδιασμένα με αντισηπτικά και απολυμάνσεις στους χώρους ανάλογα με το αντικείμενο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καφούνης, ενώ προσθέτει ότι « είναι περισσότερο από ποτέ επιτακτική η ανάγκη για αποδοχή των μέτρων που είχαμε ζητήσει από τον πρωθυπουργό το προηγούμενο Σάββατο».

«Με ικανοποίησή μας ακούσαμε ότι κάποιες από τις προτάσεις μας γίνονται δεκτές αναμένουμε τις λεπτομέρειες των υπολοίπων υπουργών», καταλήγει ο κ. Καφούνης.

Τα 7 tips για τους καταναλωτές

Από την πλευρά της, οδηγίες και συμβουλές για την είσοδο σε καταστήματα με ρούχα δίνει η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη. Μεταξύ αυτών τονίζει «να φοράμε μάσκα και να τηρούμε τις αποστάσεις μέσα στα καταστήματα».

Συγκεκριμένα, με την είσοδό μας στο κατάστημα:

  1. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις αποστάσεις
  2. Πρέπει να φοράμε μάσκα κι εμείς και οι εργαζόμενοι που μας εξυπηρετούν
  3. Προτιμάμε, γνωρίζοντας τα νούμερά μας, να αγοράσουμε ρούχα χωρίς να τα δοκιμάσουμε.
  4. Θα πρέπει το κάθε μαγαζί να διαθέτει ειδικά συστήματα απολύμανσης για τα ρούχα μπροστά μας.
  5. Αποφεύγουμε την είσοδο στα δοκιμαστήρια, καθώς είναι πολύ μικροί χώροι, ωστόσο, αν πρέπει να μπούμε τότε προσπαθούμε να μην ερχόμαστε σε επαφή με τις επιφάνειες που υπάρχουν.
  6. Δεν ακουμπάμε τίποτα, παίρνουμε το ρούχο και το φοράμε και αν είναι δυνατόν και πάνω από τα ρούχα μας.
  7. Δεν αφήνουμε τους εργαζόμενους να μπουν στα δοκιμαστήρια όταν είμαστε μέσα, μας κρεμάνε ή ακουμπούν το ρούχο σε ένα σημείο και από εκεί το παίρνουμε εμείς και το δοκιμάζουμε.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version