Κόσμος
Δείτε πως θα είναι το σουπερμάρκετ του μέλλοντος | ΦΩΤΟ
Μια εκπληκτική εμπειρία θα έχει την ευκαιρία να βιώσει ο μελλοντικός πελάτης ενός σούπερ μάρκετ χάρη στην συνεργασία της Coop Italia, της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Ιταλίας και της Accenture που στόχο έχουν να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην αγορά τροφίμων.
Η νέα ναυαρχίδα των καταστημάτων της, στην πανεπιστημιούπολη του Μιλάνο στην περιοχή Bicocca, ενώνει τον φυσικό κόσμο με την ψηφιακή τεχνολογία, επαναπροσδιορίζοντας την ατμόσφαιρα των τοπικών υπαίθριων αγορών, σε συνδυασμό με ψηφιακές λύσεις που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την περιήγηση στο κατάστημα.
Η Accenture βοήθησε την Coop να επανασχεδιάσει το information architecture του σούπερ μάρκετ.
Σε συνεργασία με την Avanade, μια κοινοπραξία της Accenture με τη Microsoft, η Accenture βοήθησε στην υλοποίηση της πληροφοριακής υποδομής, στην ανάλυση και ανάπτυξη point-of-sales σημείων.
Το αποτέλεσμα είναι μια αρθρωτή και ευέλικτη λύση, με την υποστήριξη της cloud πλατφόρμας Microsoft Azure, η οποία μπορεί να επεκταθεί σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων.
Η εμπειρία των πελατών ενισχύεται με την υλοποίηση και λειτουργία διαδραστικών οθονών παρουσίασης τροφίμων, καθώς και έξυπνων ραφιών, για πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες αγορές.
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος περιλαμβάνει τα εξής:
1. Διαδραστικούς πίνακες: Τα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ εκτίθενται σε μεγάλους διαδραστικούς πίνακες, όπου με μια απλή κίνηση του χεριού εμφανίζονται πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν σε μια οθόνη, όπως η προέλευσή του, διατροφικά στοιχεία, παρουσία αλλεργιογόνων, οδηγίες απόρριψης, συναφή προϊόντα και προσφορές. Αυτή η επαυξημένη (augmented) εμπειρία επιτυγχάνεται με αισθητήρες Microsoft Kinect οι οποίοι χρησιμοποιούν τεχνολογία ανίχνευσης σώματος.
2. Κάθετα ράφια: Στο νέο κατάστημα, η κλασική διάταξη των ραφιών έχει αλλάξει και έχει συνδεθεί με μια εφαρμογή αφής, η οποία επιτρέπει στον πελάτη να περιηγηθεί στις κατηγορίες των προϊόντων, να φιλτράρει και να αναζητήσει τα πιο κατάλληλα προϊόντα, να ανακαλύψει προσφορές, να εμφανίσει πληροφορίες για τα προϊόντα. Το αποτέλεσμα είναι μια διευρυμένη ετικέτα που παρέχει στον πελάτη μια βαθύτερη εικόνα για το προϊόν που αγοράζει.
3. Οπτικοποίηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο: Οι πελάτες, ενώ κινούνται μέσα στο κατάστημα, έχουν οπτική πρόσβαση σε μια μεγάλη οθόνη οπτικοποίησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η οποία εμφανίζει περιεχόμενο που περιλαμβάνει τα εξής: τις αξίες του brand της Coop, καθημερινές ειδικές προσφορές και προτάσεις μαγειρικής, πληροφορίες από κοινωνικά δίκτυα, όπως δημοσιεύσεις στο λογαριασμό της Coop στο Facebook, προϊόντα με τις κορυφαίες πωλήσεις και προσφορές σε κάθε κατηγορία, παρέχοντας ένα επιπλέον σημείο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.
Πηγή: newmoney
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Η επιθυμία της οικογένειας
-
Ρέθυμνο2 ημέρες πριν
Πρόεδρος ΑμΕΑ στο Daynight.gr: «Στο Ρέθυμνο μάς αναγκάζουν να κλειστούμε σπίτι και να μην κυκλοφορούμε»
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ2 ημέρες πριν
Γυναίκα από την Κάσο πέθανε μυστηριωδώς σε νοσοκομείο της Αθήνας – Τα ερωτήματα και οι ευθύνες
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν
«Σε ψάχνει όλη η Ελλάδα!» Η μυστηριώδης φίλαθλος του Ολυμπιακού που τράβηξε τα βλέμματα στο ΣΕΦ