Κόσμος
Ο… θανατηφόρος καφές που κατέκτησε τον κόσμο σε 30 δευτερόλεπτα
Ένας ιδιοκτήτης καφέ ονόματι Μάικ Μπράουν κατάφερε να αλλάξει τη μοίρα της επιχείρησής του προβάλλοντας μια διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων στο πλαίσιο του αμερικανικού Super Bowl.
Ο ιδιοκτήτης του Death Wish είχε προηγουμένως συμμετάσχει και κερδίσει σε ένα μεγάλο διαγωνισμό για μικρές εταιρείες, με έπαθλο την προβολή μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων στο Super Bowl 50. Ο Μπράουν έχει δηλώσει ότι η στιγμή που είδε την διαφήμιση της εταιρείας του στην οθόνη, ήταν μια στιγμή που «άλλαξε η ζωή του». Ήταν ό,τι καλύτερο του είχε συμβεί, προσέθεσε.
Μέσα σε δευτερόλεπτα από την στιγμή που έπαιξε η διαφήμιση, περισσότεροι από 150.000 επισκέπτες μπήκαν στην ιστοσελίδα του Death Wish καφέ. Οι πωλήσεις της εταιρείας εκείνη την Κυριακή ήταν 20 έως 25 φορές υψηλότερες, από ό, τι ήταν μια συνηθισμένη Κυριακή.
Η διαφήμιση
Έξι μήνες αργότερα, αυτή η διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων, είχε αλλάξει ολόκληρη την πορεία της επιχείρησης καφέ Μπράουν. Η ιστοσελίδα της Death Wish έχει σταθεροποιηθεί και τώρα φέρεται να έχει κατά μέσο όρο 12.000 επισκέπτες την ημέρα, ποσό που εξακολουθεί να είναι διπλάσιο από αυτό που είχε ανά ημέρα το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις είναι επίσης ανοδικές. Το 2015, η εταιρεία είχε περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια έσοδα. Μέχρι τον Ιούνιο, η εταιρεία είχε ήδη ξεπεράσει τα κέρδη του περασμένου έτους, φτάνοντας το επιβλητικό ποσό των 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε πωλήσεις.
Αλλά αυτή δεν είναι μια ιστορία για μια επιτυχία, εν μια νυκτί. Όταν ο Μπράουν ξεκίνησε την πρώτη του εταιρεία το 2012, αντιμετώπισε οικονομικό πρόβλημα, πούλησε το σπίτι του και επέστρεψε στη μητέρα του σε ηλικία 30 ετών.
«Δεν είχα πλέον κεφάλαια, έτσι έπρεπε να δανειστώ χρήματα από την μητέρα μου για την κάλυψη της μισθοδοσίας», είπε ο Brown στο Fortune τον Ιανουάριο. «Ήταν τότε που έπιασα πάτο και ξεκίνησα σοβαρά με το online marketing και την πώληση καφέ online».
Με έδρα στο Saratoga Springs, της Νέας Υόρκης, ο Death Wish ισχυρίζεται πως είναι «ο ισχυρότερος καφέ στον κόσμο» με 200% περισσότερη καφεΐνη από ένα κανονικό φλιτζάνι καφέ. Έχει 10.000 κριτικές και τα περισσότερα πέντε αστέρια από οποιαδήποτε άλλη τσάντα καφέ στο Amazon.com.
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΔΩ
-
ΚΡΉΤΗ1 ημέρα πριν
Όταν ο Νίκος Ξυλούρης τραγούδησε την «Ξαστεριά» στο Πολυτεχνείο
-
ΕΛΛΑΔΑ1 ημέρα πριν
Εδώ Πολυτεχνείο…
-
Ρέθυμνο2 ημέρες πριν
Ρέθυμνο: Το γλέντι «άναψε» στο ρακοκάζανο και έπεσαν μπαλωθιές
-
ΚΡΉΤΗ24 ώρες πριν
Τα αδέρφια Σαριδάκη οι επιβαίνοντες του τροχαίου στον ΒΟΑΚ ενώ γυρνούσαν από γλέντι