Διαφήμιση

XANIA

Χανιώτης πήγε να χάσει την περιουσία του για ένα… αυτοκίνητο!

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση
Φωτογραφία αρχείου

Εξωδικαστικό συμβιβασμό και διακανονισμό των οφειλών ενός Χανιώτη εργαζόμενου σε ΟΤΑ, πέτυχε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Ο οφειλέτης ζήτησε την βοήθεια της Ένωσης για χρέος που είχε από αγορά αυτοκινήτου, ύψους 9.500 ευρώ.

Αναλυτικά, το δελτίο τύπου της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρει:

« Τον ” πόλεμο”, κήρυξε , funds, μέσω δικηγορικής εταιρείας ,με έδρα την Αθήνα , σε εργαζόμενο του Ο.Τ.Α Χανίων , για χρέος από αγορά αυτοκινήτου, του οποίου η κυριότητα δεν έχει επέλθει ακόμα , στον καταναλωτή-αγοραστή.

Η αλήθεια είναι ,ότι ζούμε τραγελαφικές καταστάσεις, σε όλα τα επίπεδα και δεν το έχουν σε τίποτα κάποιοι να φοβίζουν, να εκβιάζουν τους καταναλωτές και με ελάχιστο χρέος.

Πρόκειται για καταναλωτική διαφορά, που έχει προκύψει μεταξύ καταναλωτή-αγοραστή αυτοκινήτου και διαμεσολαβούσης τράπεζας, η οποία χρηματοδότησε την αγορά αυτοκινήτου την εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων στο παρελθόν.

Στην προκειμένη περίπτωση , καταναλωτής αγόρασε αυτοκίνητο, με την μέθοδο αυτή, δηλ. να πληρώνει δόσεις σε τραπεζικό λογαριασμό, πράγμα που έπραττε, μέχρι που του ήρθαν απρόβλεπτα γεγονότα στην ζωή του, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν απαιτητές ληξιπρόθεσμες οφειλές ,τις οποίες δεν μπορούσε να ικανοποιήσει.

Το χρέος αυτό πουλήθηκε σε funds και σήμερα με Διαταγή Πληρωμής, το εν λόγω funds ,έρχεται να διεκδικεί με Διαταγή Πληρωμής, το ποσό των 9.500 ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται κατασχέσεις, πλειστηριασμό όλων των περιουσιακών στοιχείων, που έχει στην ιδιοκτησία του o οφειλέτης.

Ο συγκεκριμένος οφειλέτης, διαθέτει Ελαιώνα και υπεραστικό οικόπεδο ,5 στρεμμάτων.

Εδώ ,οφείλουμε να τονίσουμε ότι, το γεγονός αυτό καταγγέλθηκε, από τον καταναλωτή , στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας είναι μέλος ζητώντας την συμβουλευτική , την καθοδήγηση ,αλλά και την Εξωδικαστική διαμεσολάβηση επίλυσης της καταναλωτικής διαφοράς αυτής.

Η ‘ Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είχε να επιλέξει δύο οδούς, που τις προσφέρει η ισχύουσα νομοθεσία.

1) Συνέστησε στον καταναλωτή, δια των νομικών της συμβούλων , ανακοπή και αναστολή της ισχύουσας Διαταγής Πληρωμής, (καθώς κάθε Διαταγή Πληρωμής ,έχει 20ετή διάρκεια ζωής )

2)Εξωδικαστική Διαμεσολάβηση, μεταξύ funds και καταναλωτή, για τη ρύθμιση του ποσού και εξόφληση του ποσού “Δωρεάν “,(μέσω της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης)

Τέλος, λόγω τους κόστους της δικαστικής οδού και με την διαμεσολάβηση της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, επιλέχθηκε η Εξωδικαστική διαμεσολάβηση και ρύθμιση της οφειλής η οποία έγινε αποδεκτή από την Εταιρεία απαίτησης, με καταβολή ” εφάπαξ ” και άμεσα 1000 ευρώ, μετά για τους πρώτους 2 μήνες από 500 ευρώ, και το υπόλοιπο ποσό καθορισμός μηνιαίων δόσεων των 150 ευρώ, μέχρι εξοφλήσεως.

Συμπερασματικά

Σήμερα, με την εμπειρία την 15 ετή ,της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,οφείλουμε να τονίσουμε τα εξής:

1)Η προσφυγή στην Δικαιοσύνη , είναι άκρως χρονοβόρα και ακριβή ,για τον επιλέχθηκε ΄Ελληνα Καταναλωτή.

2)Η Εξωδικαστική Διαμεσολάβηση ,για την ρύθμιση χρέους, μεταξύ παραγόντων της αγοράς και καταναλωτών, είναι “Δωρεάν” για τα μέλη της , από την ΄Ενωση, είναι άμεση πετυχαίνει “κούρεμα” οφειλής και ρύθμιση αυτής ,είτε με εφάπαξ καταβολή είτε σε μηνιαίες δόσεις..

Για ενημέρωση , καθοδήγηση, συμβουλευτική ,Εξωδικαστική ρύθμιση, για χρέη σε πιστωτές κ.α τηλ. για ραντεβού στο 2821092306, 2821092666 και email. epkxan@gmail.com»

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version