ΚΡΉΤΗ
Κρήτη: Βρετανοί ταξιδιώτες καταγγέλλουν 5άστερο ξενοδοχείο – «Η καμαριέρα έπινε από το μπουκάλι μας»
Μια οικογένεια Βρετανών καταγγέλλει σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι είδε μια καμαριέρα να ψάχνει τα πράγματά της και μία άλλη να πίνει αναψυκτικό από το μπουκάλι, πριν το βάλει ξανά στη θέση του, σε δωμάτιο πεντάστερου ξενοδοχείου στην Κρήτη, όπου έκανε τις διακοπές της.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής Mirror, o Tommy Hudson, από το Durham, πλήρωσε σχεδόν 5.000 λίρες για διακοπές μέσω της Jet2, σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Χερσόνησο της Κρήτης, στις αρχές Αυγούστου, για τον ίδιο, την σύζυγό του Joanne και τη δίχρονη κόρη τους Elsie.
Όμως τα περιστατικά που κατέγραψε η κάμερα, που ήταν τοποθετημένη στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, έκαναν την οικογένεια των Βρετανών να αισθάνεται ανασφαλής στις διακοπές της και κατέστρεψαν τις υποτιθέμενες χαλαρωτικές στιγμές τους.
Ο 42χρονος κ. Hudson περιγράφοντας στη βρετανική εφημερίδα τις καταστροφικές διακοπές της οικογένειας είπε πως ο ίδιος και η σύζυγός του μιλούσαν για το θέμα κάθε μέρα και κοίταζαν τις κάμερες μήπως είχε συμβεί κάτι άλλο.
Περιγράφοντας τα σοκαριστικά περιστατικά, ανέφερε:
“Ένα βίντεο κατέγραψε έναν άνδρα καθαριστή να ψάχνει σε μια τσάντα WHSmith που ήταν αφημένη στο δωμάτιο και να περιεργάζεται τα πράγματά μας που ήταν στα ράφια. Σε άλλο πλάνο, μια καθαρίστρια καταγράφηκε να πίνει μια γουλιά από ένα μπουκάλι Sprite πριν το ξαναβάλει στη θέση του. Στη συνέχεια φαίνεται να παίρνει μια κάρτα-κλειδί για το δωμάτιο”.
Η Jet2 δήλωσε ότι το ξενοδοχείο ζήτησε συγγνώμη από τον κ. Hudson, λέγοντας ότι θα προσφέρει μια “ανάλογη χειρονομία καλής θέλησης”. Όμως, σύμφωνα με τον κ. Hudson, η αποζημίωση των 320 λιρών σε μετρητά δεν θα ανακτήσει τη ζημιά που προκλήθηκε. Τώρα, μάλιστα, ο ίδιος προειδοποιεί ότι θα προσφύγει στην Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), της οποίας είναι μέλος ο όμιλος Jet2.
“Μας επέστρεψαν 320 λίρες. Δεν φαίνεται να το έχουν πάρει καθόλου στα σοβαρά”, δήλωσε. Και πρόσθεσε: “Την προτελευταία ημέρα, έπινε από το μπουκάλι μας και πήρε την κάρτα-κλειδί μας. Έπρεπε να πάμε να αλλάξουμε τα κλειδιά σε περίπτωση που προσπαθούσε να ξαναμπεί στο δωμάτιο. Η κάμερα δεν ήταν καν κρυμμένη, ήταν τοποθετημένη στη γωνία του δωματίου. Μιλήσαμε με τον διευθυντή του ξενοδοχείου και μας είπε ότι το προσωπικό είχε απαλλαγεί από τα καθήκοντά του. Όμως, αισθανόμασταν ανασφαλείς στο δωμάτιο, το οποίο έπρεπε να ελέγχουμε από την κάμερα κάθε μέρα”.
Ο κ. Hudson ισχυρίστηκε ότι έφερε την κάμερά του αφού διάβασε μια κριτική από έναν άλλο πελάτη, ο οποίος ανέφερε ότι είχαν χαθεί αντικείμενα από το δωμάτιό του.
Στην οικογένεια προσφέρθηκε μια βραδιά σε ένα παραλιακό κλαμπ, με πληρωμένα τα έξοδα μεταφοράς, φαγητού και ποτού, καθώς και late checkout την τελευταία ημέρα.
“Δεν ξέρουμε αν είχε φτύσει στο μπουκάλι. Γυρίζει το στομάχι μου όταν σκέφτομαι ότι η κόρη μου θα μπορούσε να έχει πιει… Μας είπαν ότι λόγω του ότι ήταν η τελευταία μας μέρα στο θέρετρο δεν μπορούσαν πραγματικά να κάνουν τίποτα για εμάς”.
Ο ίδιος, όπως είπε, δεν μπορεί να εμπιστευτεί την Jet2 ξανά για τις διακοπές της οικογένειάς του, αμφισβητώντας το σλόγκαν που αναγράφεται στο πλαϊνό μέρος των αεροπλάνων της “οργανωμένες διακοπές που μπορείτε να εμπιστευτείτε”.
Πηγή: money-tourism
ΣΧΟΛΙΑ
Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.