ΚΡΉΤΗ
ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου: Η κατακόρυφη πτώση του τζίρου και τα 1.000 ευρώ την ημέρα!
Τα απόνερα που άφησε πίσω του ο Κορωνοϊός, από τον οποίο κανείς δεν ξέρει αν έχουμε ξεμπερδέψει ακόμα μαζί του, σήκωσαν ασυνήθιστα μεγάλα κύματα. Τρικυμίες και οικονομικά ναυάγια…
Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, βρίσκονται στα όρια τους και παλεύουν απεγνωσμένα να κρατηθούν όρθιες με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Ακόμα και αυτές που στην προ κορωνοϊού εποχή ήταν δυνατές και εύρωστες.
Ποιος άλλωστε περίμενε ένα τέτοιο σεισμό;
Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο δικό μας μικρόκοσμο, η ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ΑΕ, εταιρία πρότυπο που στην π.κ. εποχή ανθούσε. Μια από τις πιο εύρωστες και νοικοκυρεμένες επιχειρήσεις της δυτικής Κρήτης, που βρισκόταν μόνιμα σε ανοδική τροχιά και η οποία τώρα βιώνει τις οδυνηρές συνέπειες της κρίσης εξαιτίας του covid-19.
Δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση άλλωστε.
Το πλήγμα που έχει υποστεί είναι τεράστιο, ευρισκόμενη σε μια εξαιρετικά δύσκολη και άβολη θέση, όπως και όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας, καθώς προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ βιωσιμότητας και της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης του κοινού, ως εταιρία άλλωστε κοινωφελούς σκοπού.
Η πτώση στην επιβατική κίνηση, ακόμα και μετά το άνοιγμα της καραντίνας είναι τεράστια με αποτέλεσμα η εταιρία να προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της, να κρατηθεί ζωντανή και να αποφύγει το λουκέτο το οποίο δεν είναι καθόλου απίθανο να βάλει το έτερο Κρητικό ΚΤΕΛ στην Ανατολική πλευρά του νησιού (Ηρακλείου-Λασιθίου) η διοίκηση του οποίου έχει προαναγγείλει παύση εργασιών εφόσον δεν αλλάξει κάτι μέχρι τις 10 Ιουλίου.
Ένα ενδεχόμενο το οποίο εφόσον επιβεβαιωθεί θα προκαλέσει τεράστιους τριγμούς στην οικονομία του νησιού, θα αφήσει χιλιάδες εργαζόμενους στο δρόμο ενώ περιουσίες θα χαθούν.
Στο ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου δεν φαίνεται να βρίσκονται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, αλλά και εδώ η κατάσταση δεν είναι και πολύ καλύτερη.
Η εταιρία βρίσκεται σε λειτουργία ασφαλείας, έχοντας περιορίσει αισθητά τα δρομολόγια τα οποία καταρτίστηκαν έτσι για να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Παρά τις δικαιολογημένες κατά τα άλλα αντιδράσεις κατοίκων, ειδικά απομακρυσμένων περιοχών, η απόφαση όπως φαίνεται ήταν μονόδρομος για να μπορέσει η εταιρία να παραμείνει βιώσιμη και να μην χρειαστεί να καταφύγει σε αναστολές ή διακοπές δρομολογίων.
Διαβάστε περισσότερα στο Kriti360
-
ΗΡΑΚΛΕΙΟ2 ημέρες πριν
Βαρύ πένθος στο Ηράκλειο για τον 29χρονο Ηράκλειτο που «έσβησε» ξαφνικά ενώ οδηγούσε
-
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ3 ημέρες πριν
Πώς θα είναι ο κόσμος το 2054 σύμφωνα με το AI;
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ2 ημέρες πριν
Πέθανε ο γνωστός ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας
-
GOOD NEWS2 ημέρες πριν
Ο γαϊδαράκος από την Κρήτη έφτασε στην κυρά Ρηνιώ στην ακριτική Κίναρο!