Βρειτε μας στα Social Media

Ρέθυμνο

Αυτοί είναι οι επιτυχόντες στο Ρέθυμνο! 521 χαμόγελα υποδέχθηκαν την ανακοίνωση των βάσεων | ΦΩΤΟ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε υψηλόβαθμες και ποιοτικές σχολές πανεπιστημίων της χώρας, κατάφεραν να πετύχουν την εισαγωγή τους, υποψήφιοι από τα σχολεία του νομού Ρεθύμνου. Με χαμόγελα υποδέχθηκαν την ανακοίνωση των βάσεων οι επιτυχόντες και τώρα προετοιμάζονται για το νέο τους ξεκίνημα.

Συνολικά, 521 παιδιά εισήχθησαν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, 450 από τα γενικά λύκεια και 71 από τα ΕΠΑΛ του νομού.

Βλέπουμε και φέτος να κυριαρχεί η τάση των τελευταίων χρόνων της επιλογής σχολών στο Ρέθυμνο, κάτι που συνδέεται ασφαλώς με τα οικονομικά δεδομένα των οικογενειών, καθώς ολοένα και περισσότερες δυσκολεύονται να υποστηρίξουν τις σπουδές των παιδιών τους σε άλλη πόλη.

Επίσης βλέπουμε παιδιά να δηλώνουν σχολές σε πόλη όπου ήδη σπουδάζουν τα αδέλφια τους, ώστε να μην επιβαρύνουν τους γονείς με περισσότερα έξοδα.

Ωστόσο, το Ρέθυμνο έχει μια μεγάλη γκάμα σχολών και έτσι ίσως δεν είναι πολύ περιοριστική η επιλογή για τα νέα παιδιά. Όπως επισήμανε στην εφημερίδα μας ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Μαρκαντές, «το Ρέθυμνο έχει πολλές σχολές, κάποιες μάλιστα έχουν χαμηλή βάση, επομένως υπάρχουν επιλογές. Κάποιοι βέβαια υποψήφιοι, κάνουν συμβιβασμούς».

Ο κ. Μαρκαντες συγχαίρει τους νέους φοιτητές, τονίζει ωστόσο για όσους δεν τα κατάφεραν φέτος, ότι δεν είναι το πανεπιστήμιο ο μόνος δρόμος στη ζωή. «Ως ένα βαθμό το πτυχίο ανοίγει πόρτες αλλά δεν είναι τα πράγματα όπως παλιά, δε σημαίνει ότι θα έχεις άμεση επαγγελματική αποκατάσταση».

Ο κ. Μαρκαντές υπογραμμίζει την επιτυχία των παιδιών από το Ρέθυμνο, που φέτος έχουν πετύχει σε καλύτερες σχολές από ότι πέρσι.

Σύμφωνα, δε, με τα στατιστικά στοιχεία της Δ/νσης, τόσο τα σχολεία της πόλης όσο και τα περιφερειακά διατηρούν υψηλά ποσοστά επιτυχίας..

ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΟ GOODnet

Η Έφη Μυρθιανού από τα Ανώγεια, θα βρεθεί στην πόλη του Ρεθύμνου, για να σπουδάσει στο τμήμα Ψυχολογίας, στο οποίο πέρασε πρώτη.

«Ήταν μια δύσκολη χρονιά, με περισσότερο διάβασμα, χωρίς όμως υπερβολές. Διάβαζα 4 με 5 ώρες την ημέρα.
Το σημαντικό είναι, από ό,τι κατάλαβα εγώ, να κλείνεις το βιβλίο όταν νιώθεις το μυαλό κουρασμένο. Και το οικογενειακό περιβάλλον να είναι υποστηρικτικό και όχι πιεστικό», είπε μιλώντας στο GOODnet.

Η Βασιλάκη Αλεξάνδρα, από το 1ο ΓΕΛ, δεν κρύβει τη χαρά της για τη νέα ζωή που θα ξεκινήσει στην Αθήνα ως φοιτήτρια στο Τμήμα Διοικητικών Επιστημών και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Πρόκειται για έναν συνδυασμό διοίκησης επιχειρήσεων και τεχνολογίας που κάνει τις σπουδές πιο σύγχρονες. Είναι ένα τμήμα που δέχεται λίγα άτομα κάθε χρόνο, τα οποία σε μεγάλο ποσοστό απορροφώνται μετά την πρακτική τους από επιχειρήσεις», όπως μας είπε.

Στην πρώτη και… μοναδική της επιλογή κατάφερε να πετύχει την εισαγωγή της η Άρτεμις Καλογεροπούλου, από το 1ο ΓΕΛ. Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσει τις σπουδές της στην Αρχιτεκτονική της Αθήνας και είναι βέβαια πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. «Είχα καλό πρόγραμμα, διαχειρίστηκα καλά την ψυχολογία μου και έκανα καλή διατροφή, τα οποία είναι πολύ σημαντικά και είχα ένα πολύ υποστηρικτικό περιβάλλον, γονείς, φίλους και καθηγητές», μας είπε.

Η Αθηνά Λιοδάκη από το 2ο λύκειο, πέρασε στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στη Θεσσαλονίκη, την πρώτη της επιλογή. Την Αθηνά την ενδιαφέρουν οι σπουδές αυτές, διότι συνδυάζουν τη διπλωματία, την πολιτική και την οικονομία και θεωρεί ότι το αντικείμενο αυτό έχει μέλλον. Και βέβαια η πόλη της Θεσσαλονίκης ήταν ένα ισχυρό κίνητρο για την επιλογή της!

Ο Στέφανος Χατζηδημητρίου, από το 1ο ΓΕΛ, πέρασε στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Ρεθύμνου.

Ο Στέφανος αντιλήφθηκε από νωρίς ότι η πίεση για τις εξετάσεις είναι κυρίως ψυχολογική, ότι η νοοτροπία την οποία έχουμε σε αυτή τη χώρα να μπει το παιδί στο πανεπιστήμιο λες: «θα λύσει όλα του τα προβλήματα» είναι λανθασμένη κι έτσι, όπως λέει, κατάφερε να αποφύγει την πίεση. «Δεν κρίνεται η ζωή μας από το αν θα περάσουμε το πανεπιστήμιο, είναι λάθος νοοτροπία αυτή», μας είπε.

Ο Στέφανος είχε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, όπως σημείωσε, και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί: «οι γονείς και οι φίλοι πολλές φορές πανικοβάλλουν τα παιδιά από το άγχος τους».

Πρώτη στο νομό από τη θεωρητική κατεύθυνση, η Ελεάννα Σφακιανάκη από το 1ο λύκειο, θα ξεκινήσει τις σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας στην Αθήνα. Η Ελεάννα διάβασε πολύ αυτή τη χρονιά, κατέβαλε κόπο και πιστεύει ότι της άξιζε να περάσει στη σχολή η οποία ήταν βέβαια η πρώτη της επιλογή. «Προσπάθησα πολύ και με στήριξαν όλοι, οι γονείς, οι καθηγητές στο σχολείο και στο φροντιστήριο “Ευθύνη”».

Ο Μάριος Χαντουμάκης από το Πειραματικό λύκειο πέτυχε να εισαχθεί σε μια πολύ καλή σχολή, την Ιατρική Ηρακλείου, την πρώτη του επιλογή, κάτι που κατάφερε με αρκετό διάβασμα αλλά όχι πάρα πολύ, όπως μας είπε, και με τη στήριξη του περιβάλλοντός του. «Οι πανελλήνιες είναι ένα σύστημα που μπορεί να είναι και δίκαιο αλλά και άδικο αν κάτι πάει στραβά. Επομένως, αισθάνομαι δικαιωμένος. Με βοήθησαν βέβαια πολύ οι καθηγητές τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο “Ευθύνη” και τους ευχαριστώ».

Στην Κομοτηνή θα μετακομίσει ο Τζαγκαράκης Νίκος, από το 2ο ΓΕΛ, αφού πέτυχε την εισαγωγή του στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στην Κομοτηνή.

«Ήταν η πρώτη μου επιλογή, δικαιώθηκε ο κόπος μου. Αυτό που συμβουλεύω τα παιδιά που θα δώσουν εξετάσεις του χρόνου είναι να μην το βάζουν κάτω, να προσπαθούν όσο μπορούν και να μην ακούνε αυτούς που τους λένε να προσπαθούν περισσότερο. Και βέβαια δεν χρειάζεται άγχος», είπε στην «Κ.Ε.».
Στο Τμήμα Φιλολογίας Ρεθυμνου, θα φοιτήσει η Στεφανία Γκριγκόρα, που πέρασε στην πρώτη της επιλογή.
«Η στιγμή που οι κόποι καθενός μαθητή ανταμείβονται, είναι κι η στιγμή της μεγαλύτερης συγκίνησης, ιδίως όταν είναι η 1η του επιλογή!», μας είπε.

Δημοσιογραφία ήθελε να σπουδάσει ο Νίκος Φωτάκης, από το 2ο ΓΕΛ, τελικά εισήχθη στο Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών στο Ρέθυμνο. Ωστόσο, θεωρεί ότι μπορεί να συνδυάσει τις σπουδές του με αυτό που θέλει αργότερα. «Μια νέα πρόκληση ξεκινά για μένα τώρα», τόνισε.

Ο Ιωάννης Κόκκινος, από το 2ο ΓΕΛ, πέρασε στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλονίκης.
«Ήταν αρκετά δύσκολα, όμως τα κατάφερα. Χρειάζεται διάβασμα, θυσίες και ψυχραιμία».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ

Απόφοιτοι των ΕΠΑΛ του νομού σημείωσαν επιτυχίες και φέτος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι από τους 110 υποψήφιους του 1ου ΕΠΑΛ πέρασαν σε κάποια σχολή οι 51, από τους 21 του 2ου ΕΠΑΛ πέρασαν οι 17 και από το ΕΠΑΛ Γαράζου πέρασαν και οι 3 υποψήφιοι. Σε δηλώσεις τους οι επιτυχόντες υποστηρίζουν τη δουλειά που κάνουν τα επαγγελματικά λύκεια και τα συστήνουν σε άλλους μαθητές.

Στην Ιατρική στο Ηράκλειο θα φοιτήσει η Σπυριδούλα Τσακαλάκη από το 1ο ΕΠΑΛ. Αυτό που θα ήθελε να πει στους νέους υποψήφιους είναι να είναι συνεπείς, να έχουν οργάνωση και να βάζουν σωστές προτεραιότητες, ειδικά στην Γ’ Λυκείου. Επισημαίνει, δε, ότι πρέπει να συνειδητοποιηθεί από όλους ότι ένας υπεύθυνος και επιμελής μαθητής μπορεί μέσω του ΕΠΑΛ να έχει ευκολότερη πρόσβαση στη σχολή που επιθυμεί.

Η Αργυρώ Ξεζωνάκη, από το 1ο ΕΠΑΛ, θα σπουδάσει Φυσικοθεραπεία στη Θεσσαλονίκη.

Η Αργυρώ είναι πολύ χαρούμενη, αφού ήταν η πρώτη της επιλογή και έκανε πολύ κόπο για να πετύχει. «Χαίρομαι που θα σπουδάσω σε άλλη πόλη, πιστεύω ότι η φοιτητική ζωή εκεί θα είναι πολύ καλή».
Ο Στέλιος Νικολακάκης- Κιαγιαδάκης, αποφοίτησε από το 2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου, έδωσε εξετάσεις και πέρασε στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στα Τρίκαλα και μάλιστα είναι 2ος στη σειρά.

«Το ΕΠΑΛ έχει άλλες δυνατότητες. Μπορείς να πάρεις πτυχίο της ειδικότητας που θέλεις να ακολουθήσεις.
Τα ΕΠΑΛ είναι λίγο παρεξηγημένα. Όμως στην πραγματικότητα είναι καλά σχολεία, κάνουν καλή δουλειά για όποιον έχει θέληση να προχωρήσει και θα συμβούλευα παιδιά που έχουν στην περιοχή τους ΕΠΑΛ και το σκέφτονται, να αποφασίσουν να φοιτήσουν εκεί», είπε   ο νέος φοιτητής.
ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΚΑΚΙΣΤΗΣ

Στην Αμερική με υποτροφία ο Νικόλας Θεοδώρου

Στην Αμερική βρίσκεται ήδη ο Νικόλας Θεοδώρου, συνδυάζοντας τις σπουδές στη Φυσική της Μηχανικής με τν μεγάλη του αγάπη, το σκάκι.

Ο Νικόλας από μικρός ασχολείται με το σκάκι, στη συνέχεια έκανε πρωταθλητισμό κι έχει λάβει πολλές διακρίσεις.

Την προηγούμενη χρονιά τον προσέγγισαν από ένα αμερικανικό πανεπιστήμιο, προτείνοντάς του υποτροφία για σπουδές στην Αμερική.

Ο Νικόλας αποφοίτησε από το Πειραματικό λύκειο Ρεθύμνου, έδωσε πανελλαδικές εξετάσεις και πέρασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Ωστόσο, αποφάσισε να αφήσει την Ελλάδα, να ανοίξει τα «φτερά» του και να σπουδάσει με την υποτροφία στο πανεπιστήμιο Saint Louis στην πολιτεία Μιζούρι των ΗΠΑ και να συνδυάσει σπουδές και σκάκι.

Φοιτητής στα 84 του χρόνια στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας στο Ρέθυμνο

Στα 84 του, ο Δημήτρης Μουδατσάκης πέτυχε το όνειρό του που ήταν να σπουδάσει.
Όχι μόνο πέρασε στο Πανεπιστήμιο, αλλά, πέρασε και πρώτος στη σχολή της επιλογής του, στο Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας στο Ρέθυμνο. Μαζί του πέρασε στη Σχολή της Αστυνομίας και ο εγγονός του και μάλιστα σε πολύ καλή θέση.
Ο 84χρονος Κρητικός, πατέρας και παππούς πια, δεν το έβαλε κάτω. Από το χωριό του, το Σκοτεινό, ήρθε στο Ηράκλειο όταν ήταν 10 ετών και βγήκε στο μεροκάματο. Δίπλα στον θείο του έμαθε την τέχνη του βιβλιοδέτη, τελείωσε το δημοτικό, πήγε φαντάρος και στη συνέχεια άνοιξε τη δική του επιχείρηση.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ

Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής μετά και την ολοκλήρωση των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Ρεθύμνου Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα παιδιά που το προηγούμενο διάστημα αγωνίστηκαν σκληρά προκείμενου να πέτυχουν τους στόχους τους. Η εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών ολόκληρής της σχολικής περίοδου.

Έτσι, για όσους πέτυχαν την εισαγωγή τους στα Ιδρύματα της χώρας, η σημερινή μέρα, είναι η επιβράβευση του αγώνα και των κόπων τους και αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους, στους γονείς και τους καθηγητές τους.

Για όσους δεν τα κατάφεραν θα ήθελα να γνωρίζουν ότι τίποτα δεν τελειώνει σήμερα. Ο Αντώνης Σαμαράκης έλεγε ότι «όσο υπάρχουν άνθρωποι ανήσυχοι στον κόσμο μας, όσο υπάρχει ανησυχία στον κόσμο μας υπάρχει ελπίδα». Υπό αυτό πρίσμα είναι απαραίτητο να μετατρέψουν τη σημερινή τους ανησυχία σε κινητήριο δύναμη έτσι ώστε να δυναμώσουν και να ακολουθήσουν την προσωπική τους πορεία.

Με δεδομένο ότι το μέλλον της πατρίδας μας είναι οι νέοι, ιδιαίτερα την περίοδο που διανύουμε, με τη νεολαία της χώρας να βρίσκεται στη δυσκολότερη θέση που έχει βρεθεί κατά τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, οφείλουμε να στηρίξουμε όλα τα παιδιά που, με συνοδοιπόρους τους γονείς τους συνεχίζουν το ταξίδι στη γνώση».
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ο αντιπεριφερειάρχης παιδείας Γιάννης Παρασύρης, στο μήνυμά του αναφέρει: «Με την ανακοίνωση των βάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση επιθυμώ να απευθύνω από τη θέση του Αντιπεριφερείαρχη Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Απασχόλησης, τις εγκάρδιες ευχές μου σε όλους τους νέους και τις νέες που είδαν τις προσπάθειές τους να στέφονται με επιτυχία.

Σήμερα, ολοκληρώνεται μια προσπάθεια χρόνων, εντατικής μελέτης και πολλών θυσιών. Αρχίζει ένας νέος κύκλος ζωής, γεμάτος νέες εμπειρίες και προκλήσεις. Είμαι βέβαιος ότι θα ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις που απορρέουν από τις ακαδημαϊκές σας υποχρεώσεις και ότι θα αξιοποιήσετε στο μέγιστο βαθμό τις ευκαιρίες που θα σας παρουσιαστούν.

Θέλω, ιδιαίτερα, να συγχαρώ τις οικογένειες και τους καθηγητές σας που ήταν δίπλα σας όλα αυτά τα χρόνια, με την επιτυχία σας να αποτελεί για όλους ηθική δικαίωση και ανταμοιβή.
Καλωσορίζω, επίσης, τους νέους και τις νέες που εντάσσονται στην ακαδημαϊκή κοινότητα του νησιού μας. Είμαι βέβαιος πως το υψηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Περιφέρειας μας, θα δικαιώσει αμέσως τις προσδοκίες τους για σπουδές διεθνούς κύρους.

Τα παιδιά που δεν είχαν φέτος τα επιθυμητά αποτελέσματα, ας μη λησμονούν ότι από αυτή τη διαδικασία βγήκαν πιο δυνατά και ότι εξακολουθούν να έχουν κάθε δυνατότητα να διαμορφώσουν το μέλλον τους, παραμένοντας πιστά στις προσδοκίες και στα όνειρά τους.
Με τις ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο να εκκινούν πάντα από τη νέα γενιά, εύχομαι καλή σταδιοδρομία και καλή δύναμη σε όλους και σε όλες».

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες που πέτυχαν την είσοδό τους στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, απευθύνει η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Ρεθύμνου.
«Ευχόμαστε να εκπληρώσετε τα όνειρά σας και να πετύχετε τους στόχους σας.
Συγχαρητήρια στους γονείς για την πολύπλευρη στήριξη που πρόσφεραν σ’ αυτόν τον αγώνα.
Καλή δύναμη και αποδοτικό αγώνα σε όλους και σε όλες».

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Μ. ΛΙΟΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ

Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ & ΤΕΙ της χώρας η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνης, κα Μαρία Λιονή, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του Ρεθύμνου που πέτυχαν την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας, ως επιστέγασμα μιας μακροχρόνιας προσπάθειας, κατά την οποία χρειάστηκε να επιδείξουν αφοσίωση, επιμονή και υπομονή προκειμένου να επιτύχουν το στόχο τους. Ένα νέο κεφάλαιο δημιουργίας και προόδου ανοίγεται για τους νέους αυτούς, που από εδώ και στο εξής θα κληθούν να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα, ώστε να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις και τον ανταγωνισμό της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Καλή Αρχή, λοιπόν, στους νέους φοιτητές και φοιτήτριες και Καλή Δύναμη σε όσους δεν είδαν το όνομά τους μεταξύ των επιτυχόντων, για να μην εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους, αλλά να δουν την εμπειρία των Πανελληνίων Εξετάσεων ως ένα πολύτιμο εφόδιο, που θα τους βοηθήσει να επιτύχουν στο μέλλον τους στόχους τους».

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Γ. ΜΑΡΙΝΑΚΗ

Στο συγχαρητήριο Μήνυμά του στους επιτυχόντες στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, ο δήμαρχος Ρεθύμνου αναφέρει:

«Αγαπητά μου παιδιά

Ολοκληρώσατε έναν κύκλο της ζωής σας, από τους πιο απαιτητικούς κι ελπίζω η χθεσινή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των φετινών εισαγωγικών εξετάσεων να αντάμειψε, με τον πιο επιθυμητό, εκ μέρους σας τρόπο, τον κόπο σας, την αγωνία σας, την προσπάθεια τη δική σας, των γονιών σας και των δασκάλων σας.
Σήμερα, ανοίγετε τα φτερά σας, σ’ ένα ταξίδι στον κόσμο των ενηλίκων, μακριά από την άμεση και καθημερινή φροντίδα των δικών σας. Εύχομαι, η διαδρομή σας για την κατάκτηση της γνώσης αλλά και της πολύτιμης εμπειρίας της ανεξαρτητοποίησης και της συνακόλουθης ανάληψης της ευθύνης της ύπαρξής σας, ως αυτόνομες, ολοκληρωμένες και αυτοτελείς προσωπικότητες, να είναι όπως την ονειρευτήκατε.

Μαζί με τα θερμά μου συγχαρητήρια θα ήθελα να ξέρετε πως εναποθέτουμε, ως πολίτες του Ρεθύμνου αλλά και ως Έλληνες, τις ελπίδες μας πάνω στις δικές σας. Εύχομαι να είστε υγιείς και δυνατοί για να παραμείνετε προσηλωμένοι και αφοσιωμένοι στους στόχους σας και να συνεχίσετε τις σπουδές σας με την ίδια θέληση, επιμονή και δύναμη ώστε να γίνετε λαμπροί επιστήμονες και χρήσιμοι άνθρωποι για τον τόπο και τη χώρα μας.
Όσοι από σας δεν πετύχατε την εισαγωγή σας σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή σε σχολή της επιλογής σας, θα ήθελα να σας προτείνω να μην επιτρέψετε σε μια πρόσκαιρη αποτυχία να σφραγίσει τη ζωή σας και να επηρεάσει τη διάθεσή σας για συνέχιση της προσπάθειας.
Υπάρχουν πολλές επιλογές, τις οποίες εύχομαι να κάνετε με σύνεση, αισιοδοξία και τόλμη, έτσι ώστε να γίνετε χρήσιμοι, άξιοι και δημιουργικοί άνθρωποι».

ΣΥΝΠΟΛΙΣ: ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΣΑΣ

Ο ΣΥΝΠΟΛΙΣ αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας και για ακόμη μια φορά χιλιάδες υποψήφιοι κατάφεραν να εισαχθούν στις σχολές της προτίμησής τους. Οι κόποι τους, και οι ανησυχίες τους ανταμείβονται, μεταβαίνοντας πλέον σε έναν νέο τρόπο ζωής, αυτόν τον ακαδημαϊκό.

Ευχόμαστε και ελπίζουμε η νέα αυτή εμπειρία, να δώσει την ευκαιρία και το πάθος στους νέους πλέον ακαδημαϊκούς πολίτες, για περισσότερη κριτική σκέψη, φαντασία, αλληλεγγύη, προοδευτική αντιμετώπιση των προβλημάτων μα προπάντων, ξεκάθαρη και ανόθευτη θέαση της πραγματικότητας.

Ο συνδυασμός αυτών των δύο συστατικών-εκπαίδευσης και κριτικής σκέψης-αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι για τη δημιουργία μιας υγιούς κοινωνίας και ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος.
Η μη εισαγωγή σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αποτυχία, εμπόδιο και τροχοπέδη για τη μελλοντική εξέλιξη των νέων.

Κύριος σκοπός του εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να είναι η καλλιέργεια της Παιδείας στους μαθητές, (πράγμα που δυστυχώς δεν γίνεται στα σχολεία μας), και η προετοιμασία ώριμων πολιτών.
Η…λεγόμενη “αποτυχία” εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν αποτελεί παρά μόνο μία μικρή, προσωρινή και περιορισμένη χρονικά πικρία.

Για κανένα λόγο δεν πρέπει να θεωρείται ανασταλτικός παράγοντας στα μελλοντικά σχέδια και στη διαπαιδαγώγηση του χαρακτήρα των νέων.

Ως Σύλλογος Ενεργών Πολιτών Ρεθύμνου ΣΥΝΠΟΛΙΣ, ευχόμαστε σε όλες και σε όλους που έλαβαν μέρος στις Πανελλήνιες εξετάσεις, κατάφεραν δεν κατάφεραν να εισαχθούν στις σχολές της προτίμησής τους, καλή συνέχεια στο βίο τους και πάντα υγιείς και ευτυχισμένοι!»

ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ

Δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ τ. Β΄ 3622/24-08-2018 δύο κοινές υπουργικές αποφάσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών (φιλολόγων και μαθηματικών) και αναπληρωτών ψυχολόγων, οι οποίοι θα απασχοληθούν στο πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας και ψυχοκοινωνικής στήριξης αντίστοιχα, στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας. Οι εκπαιδευτικοί και οι ψυχολόγοι θα προσληφθούν στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ».

Το πρόγραμμα ξεκίνησε το προηγούμενο σχολικό έτος, με πιλοτική εφαρμογή σε εννέα ΕΠΑΛ της χώρας. Από τον Σεπτέμβριο του 2018 η εφαρμογή του προγράμματος θα γενικευτεί σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλαπλές δράσεις που στοχεύουν στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης στα Επαγγελματικά Λύκεια. Εφαρμόζεται κυρίως στους μαθητές της Α΄ Τάξης και σκοπό έχει να στηρίξει τους μαθητές σε μια ομαλή μετάβαση από το Γυμνάσιο στην επαγγελματική εκπαίδευση.
Βασικές δράσεις του προγράμματος:

– Εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά, με δύο εκπαιδευτικούς ταυτόχρονα στην τάξη και εντός του ωρολογίου προγράμματος, για την ενίσχυση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού.

– Στελέχωση των ΕΠΑΛ με ψυχολόγους, με σκοπό την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών.
– Ενεργοποίηση του θεσμού του «Συμβούλου Καθηγητή», για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και βελτίωση του κλίματος στη σχολική κοινότητα.
– Δημιουργία «Σχεδίων Δράσης», χρηματοδοτούμενων «project» που προωθούν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την επιχειρηματικότητα στα σχολεία και προβάλλουν τις επιστήμες, την τεχνολογία και τον πολιτισμό. Τη δράση διαχειρίζεται και συντονίζει το «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών – Νόησις», εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Παιδείας.

– Εξοπλισμός των ΕΠΑΛ με υποδομές τηλεδιάσκεψης για επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ σχολείων σε κοινές δράσεις.
– Δικτύωση των σχολείων μέσα από κοινές πλατφόρμες επικοινωνίας οι οποίες επιτρέπουν την επικοινωνία μεταξύ των σχολείων αλλά και με υποστηρικτικές δομές της περιοχής τους.
– Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία από ειδικά εκπαιδευμένους εκπαιδευτές οι οποίοι θα επιλεγούν από Μητρώο Επιμορφωτών που θα συστήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
– Επιμόρφωση των ψυχολόγων από ειδικά εκπαιδευμένους επιμορφωτές ψυχολόγους, οι οποίοι θα επιλεγούν από Μητρώο Επιμορφωτών που θα συστήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Πηγή: goodnet.gr

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση Enter ad code here
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ