Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Η Αθηνά Τσικιντίκου στο Daynight: Το Open Mall και οι Ρεθυμνιώτες που πάντοτε επιστρέφουν στην αγορά τους

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Συνέντευξη με την νεοεκλεγείσα Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου

Το πιο αξιόπιστο εμπορικό… check up ήταν ανέκαθεν το μεταβατικό διάστημα από το καλοκαίρι που οδεύει προς το τέλος του, προς το χειμώνα που κάνει σιγά σιγά το άνοιγμά του. Καθώς διανύουμε, λοιπόν, τη συγκεκριμένη περίοδο, βρήκαμε την αφορμή για να απευθυνθούμε στην Αθηνά Τσικιντίκου. Η νεοεκλεγείσα Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, απάντησε στο Daynight.gr τόσο για τις εκλογές και την χλιαρή εικόνα των καλοκαιρινών τζίρων, όσο και για το Open Mall που προσφέρει νέες δυνατότητες στην πόλη μας/

Η Αθηνά Τσικιντίκου θέτει εξ’ αρχής τον στόχο για τον φετινό χειμώνα που είναι ένας και ξεκάθαρος: “Η σεζόν είχε πάρα πολλά σκαμπανεβάσματα. Στόχος της χειμερινής μας διαδρομής είναι να κρατήσουμε μια αγορά ανοιχτή και δυνατή. Αυτό το έχουμε καταφέρει και με το Open Mall που διαφημίζει τα καταστήματα. Επειδή μάλιστα τα περισσότερα είναι exclusive, mini boutique καταστήματα με πολύ ωραία εμπορεύματα , χρειάζεται να τα διαφημίσουμε και στους γείτονες και σε εμάς”

Στο ερώτημα για τις εκλογές που έφερε την ίδια και την δική της ομάδα προσώπων στην πρώτη θέση, η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου αναγνώρισε ότι βρίσκονται ενώπιον μιας σημαντικής ευκαιρίας: “Η ψήφος εμπιστοσύνης όλων των συναδέλφων, μας δίνει την δυνατότητα να είμαστε παρόντες στα δρώμενα του εμπορίου που αφορούν την αγορά του Ρεθύμνου. Από εκεί και πέρα δημιουργείται αυτόματα και η δυνατότητα να κάνουμε ό, τι  είναι καλύτερο στην καθημερινότητα για την εξέλιξη, την εκπαίδευση και τη ζωή της αγοράς.”

Οι διεργασίες που δρομολογούνται για το Ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο, μπαίνουν πλέον σε πιο κρίσιμα κομμάτια. Η Αθηνά Τσικιντίκου αποκαλύπτει στο Daynight ποια στοιχεία αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο: Το Οpen Mall έχει μπει στην Β’ φάση υλοποίησης. Κάναμε μια μικρή παύση λόγω εκλογών περίπου για 1 μήνα. Τώρα χρειάζεται να δώσουμε εκείνο το στίγμα που θα ορίζει ποιο είναι το Οpen Mall. Θα πρέπει να δημιουργηθεί με βάση την ενετική αγορά ένας αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, που θα ορίζει είσοδο και έξοδο του Mall. Και να υπάρχει κι ένα στοιχείο ο καταναλωτής να μπορεί να επισκεφθεί ίσως και να μπορεί να φωτογραφηθεί.”

Οι καταναλωτές πηγαίνουν πάντα στις διπλανές αγορές και στα μαγαζιά τους. Και οι Χανιώτες έρχονται στο Ρέθυμνο και οι Ρεθυμνιώτες αγοράζουν από το Ηράκλειο. Όμως η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου επισημαίνει το πιο βασικό: στο τέλος ο Ρεθυμνιώτης επιστρέφει συνειδητά στα μαγαζιά της πόλης του.

“Είναι σύνηθες φαινόμενο ο κόσμος να μετακινείται. Δεν είναι κακό να πηγαίνεις και να βλέπεις τις διπλανές μας αγορές. Εγώ θα επαναλάβω ότι η αγορά του Ρεθύμνου έχει τόσο ωραία  mini boutique καταστήματα με απίστευτες βιτρίνες που αυτό προκαλεί την επιστροφή των καταναλωτών πίσω στην έδρα τους. Έχω εμπιστοσύνη στους πελάτες Ρεθυμνιώτες. Στο τέλος με την πολλή μας δουλειά, εμείς θα βγούμε κερδισμένοι.”

Κι εάν υπάρχει ένα στοιχείο που ρίχνει μια αχτίδα αλλαγής προς το καλύτερο είναι τα νέα πρόσωπα, οι νέοι άνθρωποι που συμμετείχαν στις εκλογές του Εμπορικού Συλλόγου. Η Αθηνά Τσικιντίκου εκτιμά ότι αυτή ήταν μια αλλαγή που θα δώσει μεγάλη ώθηση!

“Αυτό θα το έλεγα ως νίκη: που κάτι είδαν σε εμάς και θέλησαν να συμμετέχουν. Ακούω τους νέους ανθρώπους, μου αρέσει το βλέμμα τους, με πάνε παρακάτω. Αυτό σημαίνει ότι το να έχουμε νέους ανθρώπους στο Δ.Σ. Το θεωρώ νικηφόρο. Απο εκεί και πέρα, επειδή ενεπλάκησαν κι άλλες ομάδες -και το λέω με λύπη μου αυτό- που δεν έχουν ασχοληθεί με τον κλάδο του λιανικού εμπορίου… Θα πρέπει κάθε ειδικότητα να έχει τον δικό της Σύλλογο, με την δική της εκπαίδευση και με τις δικές της ιδέες.”

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version