Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Το Ρέθυμνο μπαίνει σε ρυθμούς Black Friday: «Όχι στις πλασματικές τιμές», το μήνυμα της Αθηνάς Τσικιντίκου

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

«Η  Black Friday δεν μπορεί να μένει ένα μήνα σε λειτουργία, γιατί αποδυναμώνει την χριστουγεννιάτικη περίοδο που ακολουθεί», αναφέρει στο Daynight.gr η Αθηνά Τσικιντίκου, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου

H φετινή Black Friday (29 Νοεμβρίου) έχει ήδη μπει στην τελική της ευθεία. Και μπορεί οι περισσότεροι να μην την βλέπουν με καλό μάτι, αλλά αρκετός κόσμος θα βγει για να αγοράσει το… κατιτίς του. Στο Ρέθυμνο οι σχετικές ενημερωτικές πινακίδες στα καταστήματα, τα διαφημιστικά φυλλάδια στο κέντρο της πόλης ακόμα και τα εξειδικευμένα διαφημιστικά σποτ που παίζουν, αποδεικνύουν ότι υπάρχει καταναλωτικό ενδιαφέρον.

Η Αθηνά Τσικιντίκου, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου, μίλησε στο Daynight.gr σχετικά:

“Σίγουρα είναι μια ευκαιρία να καλέσουμε τους Ρεθυμνιώτες να μπούνε στα καταστήματά μας, φτάνει να γίνεται σωστά και να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όχι να τους κάνουμε να αισθάνονται ότι υπάρχει πλασματική τιμή. Αν λειτουργήσει σωστά, θα είναι μια ευκαιρία μεσοπεριόδου πριν τα Χριστούγεννα, με το δέλεαρ των καλύτερων τιμών.”

Στο ερώτημα ποια είναι τα προϊόντα τα οποία αγοράζουν στην Black Friday οι Ρεθυμνιώτες καταναλωτές και πόσο καλά ελέγχουν τις προσφορές και τις τιμές, η απάντηση από την Αθηνά Τσικιντίκου είναι ξεκάθαρη:

“Περισσότερο στοχεύουν σε εμπορεύματα ηλεκτρονικού τύπου και οικιακής χρήσης. Οι καταναλωτές είναι προσεκτικοί, γιατί πλέον είναι και εκπαιδευμένοι μετά από την περίοδο εκπτώσεων και προσφορών, αλλά και γιατί τα χρήματα έχουνε λιγοστέψει πολύ. Λόγω του ότι υπάρχει το διαδίκτυο μπορούν να μπουν μέσα από ένα τηλέφωνο ή ένα τάμπλετ, μπορούν να ελέγξουν την τιμή σε διαφορετικά καταστήματα και να συγκρίνουν.”

Όπως αναφέρει η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, η περίοδος της Black Friday είναι μια καλή τονωτική ένεση. Κάνει όμως καλό στην χριστουγεννιάτικη εμπορική περίοδο που ακολουθεί;

“Οποιαδήποτε εικόνα δημιουργείται ότι υπάρχει πιθανότητα -έστω και πάρα πολύ μικρή- να ενισχύσει την είσοδο των καταναλωτών στα καταστήματα, κάνει και τους Ρεθυμνιώτες επιχειρηματίες να συμμετέχουν σε αυτό. Γιατί όσο έχουνε δουλειά, τόσο η ψυχολογία παραμένει σε υψηλά επίπεδα, λειτουργεί τονωτικά και θετικά. Το θέμα είναι ότι η  Black Friday δεν μπορεί να μένει ένα μήνα σε λειτουργία, γιατί αποδυναμώνει την χριστουγεννιάτικη περίοδο που ακολουθεί.”

Η κα. Αθηνά Τσικιντίκου

Το προφίλ των ανθρώπων που θα μπουν στα καταστήματα την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, είναι πολύ διαφορετικό και ευρύ. Ξεκινά, μάλιστα, ακόμα και από την πολύ μικρότερη καταναλωτική ηλικία, όπως υπογραμμίζει η Αθηνά Τσικιντίκου:

“Η Black Friday αφορά περισσότερο τον κόσμο που έχει ένα κοινωνικό reacting είτε επαγγελματικής φύσεως είτε προσωπικής φύσεως. Άρα λοιπόν μιλάμε για ηλικίες που ξεκινούν από την καταναλωτική μικρότερη ηλικία, η οποία πλέον έχει οριστεί στα 12 έτη και με την επαφή του με το κινητό τηλέφωνο, μπορεί άμεσα να γίνει πελάτης μέσω των γονιών του μέχρι την ηλικία που ο άνθρωπος θα είναι ενεργός κοινωνικά και θα αλληλεπιδρά. Άρα νομίζω δεν υπάρχει όριο ηλικίας στην κατανάλωση.”

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version