Ρέθυμνο
Το Ρέθυμνο είναι γεμάτο με αυτοκίνητα «σκοτώστρες»: Κάποιοι κρατούν τα ίδια λάστιχα ακόμα και μέχρι τα 90.000 χλμ!
«Υπάρχουν αυτοκίνητα στο Ρέθυμνο που κρατούν τα ίδια ελαστικά ακόμα και μέχρι τα 90.οοο χιλιόμετρα.»
Ο κόσμος δεν έχει χρήματα για τη συντήρηση ακόμη και για την αλλαγή λάστιχων. Πολλοί πηγαίνουν στα συνεργεία και ζητούν να μάθουν πρώτα το κόστος. Υπάρχουν και οικονομικά λάστιχα με 50 ευρώ αλλά και καλύτερα ποιοτικά με 120 ευρώ. Άρα μιλάμε για αλλαγή σε 4 τροχούς που κοστίζει συνολικά από 200 ευρώ μέχρι 460 ευρώ.
Στην σκέψη όμως ότι το αυτοκίνητο το παίρνει η σύζυγος για να πάει τα παιδιά στα φροντιστήρια ή το παίρνει και η 20χρονη κόρη για να μετακινείται στην καινούργια δουλειά της, το κόστος της ανθρώπινης ζωής δεν παίρνει ούτε σκόντο, ούτε περικοπές και οικονομία…
Ο Γαλάτιος Μοσχονάς, που έχει κατάστημα με εμπόριο & service ελαστικών και ζαντών, από την δική του εμπειρία, επισημαίνει χαρακτηριστικά στο Daynight.gr: “Το 70% καθυστερεί την αλλαγή των λάστιχων στα αυτοκίνητά τους κι επικαλείται οικονομικούς λόγους. Στις μέρες μας λοιπόν οι περισσότεροι κόβουν κάποια έξοδα. Προσπαθούν για παράδειγμα να μην στερήσουν από το παιδί τους το φροντιστήριο οπότε μοιραία κόβουν από αλλού. Αφήνουν, λοιπόν, λίγο πίσω την φροντίδα που λέγεται “αυτοκίνητο”. Αλλά με τον ΒΟΑΚ σαν οδικό δίκτυο και με τις άσχημες συνθήκες που επικρατούν, αυτό είναι μεγάλο σφάλμα. Δεν υπάρχουν μπάρες να ξεχωρίζουν την μια λωρίδα από την άλλη, μπορεί να σου πεταχτεί ένα αυτοκίνητο σε έναν ελιγμό ή να σου πεταχτεί μια κατσίκα σε έναν αγροτικό δρόμο… Υπάρχουν αυτοκίνητα στο Ρέθυμνο που κρατούν τα ίδια ελαστικά ακόμα και μέχρι τα 90.οοο χιλιόμετρα. Ή υπάρχουν και κάποιοι άλλοι οδηγοί που έχουν 30.000 χιλιόμετρα αλλά τα έχουν για 10 χρόνια! Αυτά πλέον δεν είναι λάστιχα, είναι σκοτώστρες.”
Ο κ. Μοσχονάς μάς μίλησε και για το πότε πρέπει να αλλάζουν τα λάστιχα στα αυτοκίνητα οι οδηγοί: “Από την στιγμή που θα φουσκωθούν και μέτρο να μην έχουν κάνει, στα 3,5 με 4 χρόνια πρέπει να αλλάζονται. Τώρα αν υπολογίζουμε την ειδική παράμετρο με τον ήλιο της Κρήτης και την ταχύτερη διάβρωση τους, το σωστότερο είναι κάθε 2 χρόνια ή στα 45.000 χιλιόμετρα.”
Στο ερώτημα τι ισχύει για τα επαγγελματικά οχήματα όπως τα ταξί ή τα εταιρικά van τροφοδοσίας που κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε σύντομο χρόνο, μας ξεκαθαρίζει ότι:
“Τα εταιρικά van τροφοδοσίας πρέπει να τα ελέγχουν πιο πριν για να τα αλλάζουν, για να μην τους φύγει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Τα ταξί που με τον τουρισμό τα δουλεύουν περισσότερο, συνήθως τα αλλάζουν κάθε 1 χρόνο. Γιατί είναι καλύτερο και πιο ασφαλές να βάζεις ένα φθηνό αλλά καινούργιο λάστιχο, παρά να κρατάς ένα παλιό, που είναι ακριβότερο και καλύτερο”.
-
ΤΑΞΙΔΙ4 ώρες πριν
Το υπέροχο Κρητικό χωριό που θα σε ταξιδέψει πίσω στο χρόνο!
-
ΗΡΑΚΛΕΙΟ2 ημέρες πριν
Κρήτη: 6 χρόνια από την τραγωδία στο Γεροπόταμο – «Όταν βρέχει, η Εμμανουέλα ζητά να κλείσουμε τα τζάμια του αυτοκινήτου…»
-
XANIA3 ημέρες πριν
Κρήτη: Στο πένθος Δημοτικό Σχολείο – Έφυγε νωρίς από τη ζωή αγαπητή εκπαιδευτικός
-
ΚΡΉΤΗ3 ημέρες πριν
Καφενείο, μπακάλικο και τηλεφωνείο όπως παλιά στην Κρήτη! | ΦΩΤΟ