Βρειτε μας στα Social Media

ΚΡΉΤΗ

Τρένο και τραμ στην Κρήτη; Γιατί όχι!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Λοιπόν, αυτό το αστείο με το τρένο στην Κρήτη, πρέπει να σταματήσει! Όχι γιατί κοντεύει να γίνει το μετρό της Θεσσαλονίκης. Αφού, και το μετρό γίνεται στη Θεσσαλονίκη, και το τρένο στην Κρήτη είναι σχέδιο πολύ προγενέστερο… Bοηθάει το μακρόστενο σχήμα της, «φωνάζει» το νησί «βάλτε μου τρένο!».

Γράφει ο «Ρεθεμνιώτης» για το Daynight.gr

Έχουμε τώρα και τα σχέδια για τρένα 1000 χμ/ώρα στον αχανή Καναδά και την Κίνα, να κάνεις δηλαδή Κίσαμος-Σητεία σε 20 λεπτά; Εντάξει δεν είναι αυτό που ακριβώς χρειαζόμαστε.

Σκεφτείτε όμως ότι επιτέλους άνοιξε θεσμοθετημένα ο διάλογος για μέσα σταθερής τροχιάς στην Κρήτη με αφορμή το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Θα είναι τρένο; Θα είναι τραμ; Θα είναι μια νέα ευκαιρία βιώσιμης ανάπτυξης; Θα είναι ολοκαίνουριο και όμορφο όπως το αειθαλές μετρό της Αθήνας! Έτσι γίνεται όταν το καλό πράγμα αργεί να έρθει, το εκτιμάς και το σέβεσαι με μια νέα νοοτροπία, όπως και το αεροδρόμιο της Αθήνας.

Φανταστείτε λοιπόν ένα γρήγορο μέσο μεταφοράς σταθερής τροχιάς στη βόρεια ακτή και τα αστικά κέντρα της Κρήτης, αλλά και γιατί όχι κάθετες επεκτάσεις στη νότια πλευρά μέχρι να κλείσει το δίκτυο.

Μπορεί να μην αποτελέσει επιστημονική φαντασία; Θα μπρορούσε! Στην πολύ μικρότερη Μαγιόρκα, για παράδειγμα, λειτουργεί τρένο με μήκος διαδρομής ούτε 30 χιλιομέτρων! Κάτι σαν να λέμε Ρέθυμνο – Σπήλι!

Και γιατί όχι μικρά τραμ μέσα στις μικρές μας πόλεις; Σίγουρα δεν είναι στοιχείο της παράδοσής μας, όμως η τεχνολογία σε συνδυασμό με μια καλά αισθητικά και περιβαλλοντικά μελετημένη παρέμβαση, μόνο καλό θα προσέφερε στον τόπο!

Ένα καθαρό, βιώσιμο, ελκυστικό μέσο μεταφοράς με σύγχρονους όρους και παραδοσιακό χρώμα.

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση Enter ad code here
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ