Βρειτε μας στα Social Media

LIFESTYLE

H 16χρονη εκατομμυριούχος που έχει σπάσει τα κοντέρ στο Tik Tok

tiktok damelio
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Θεωρείται η νέα Κιμ Καρντάσιαν, έχει «ποίμνιο» 100 εκατομμυρίων followers, έκανε κομπόδεμα 5 εκατ. δολαρίων σε έναν χρόνο χωρίς να χρειαστεί  να μετακινηθεί από το ακατάστατο υπνοδωμάτιό της και είναι η αδιαφιλονίκητη μούσα, πρέσβειρα και μασκότ του διαδικτυακού κινεζικού «ιού» με το εύπεπτο όνομα TikTok.

Κάποτε μπορεί οι γονείς να ονειρεύονταν τα φιντάνια τους γιατρούς, δικηγόρους, -γιατί όχι;- δημόσιους υπαλλήλους. Σε ένα επάγγελμα με οικονομική σιγουριά και κοινωνική εξασφάλιση. Αργότερα ίσως προσδοκούσαν γι’ αυτά την αποκατάσταση του ηθοποιού ή του τραγουδιστή και κατόπιν εκείνη του φερέλπιδος τηλεοπτικού reality star. Από την ημέρα που η Κρις Τζένερ, κατά κόσμον momager των Καρντάσιαν, σύστησε στην οικουμένη τις κόρες της και μετέτρεψε τη δυσλειτουργικότητα της πολυμελούς, εύπορης οικογένειάς της σε χρυσοτόκο όρνιθα, ένας είναι ο κοινώς αποδεκτός, εύκολος και σίγουρος επαγγελματικός δρόμος που έχει και δόξα, και λεφτά, και επιβεβαίωση, και καταξίωση: εκείνος του επιδραστικού των κοινωνικών δικτύων.

F1-xegi-gettyimages-1207562059-2048x2048
Ενα οικογενειακό βίντεο στο οποίο ξεδιπλώνει την πιο κακομαθημένη πλευρά του χαρακτήρα της ήταν η αιτία να χάσει πολλούς followers. Με ένα δακρύβρεχτο live στο Instagram, όμως, εξιλεώθηκε και οι ακόλουθοι εκτινάχθηκαν στα 101,3 εκατομμύρια

«Οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν κανονικούς ανθρώπους να πετυχαίνουν σπουδαία πράγματα», διακηρύσσουν στις συνεντεύξεις τους οι εγκέφαλοι του TikTok όταν μιλούν για το κορίτσι-φαινόμενο. Η Τσάρλι Ντ’ Αμέλιο είναι η εικόνα και η ομοίωση του παραπάνω θέσφατου που καθοδηγεί το κινεζικό app, δηλαδή το ταχέως ανερχόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο απειλεί πια να υποσκελίσει τις αμερικανικές ναυαρχίδες των social media Facebook, Instagram, Twitter και Snapchat. Στα 16 της χρόνια η πολιτογραφημένη πια μόνιμη κάτοικος Λος Αντζελες σταρ του TikTok απολαμβάνει οικουμενική διασημότητα, διαθέτει προσωπική περιουσία 5 εκατ. δολαρίων και συνάπτει συνεργασίες με βαρύτιμους οίκους μόδας όπως η Prada, αλλά και επιχειρηματικούς κολοσσούς όπως η P&G, που επενδύουν με τη σειρά τους όχι σε celebrities, αλλά σε ανθρώπους της διπλανής πόρτας που εκκολάπτονται σε celebrities. Πλέον η Ντ’ Αμέλιο έχει στο παλμαρέ της και το πρώτο της σκάνδαλο.
Keeping Up With the D’ Amelios

Μπορεί να μην έχει τελειώσει ακόμα το σχολείο και να μην έχει σαφή, χειροπιαστό, παλιοκαιρίσιο επαγγελματικό προσδιορισμό, όμως η 16χρονη σταρ του TikTok έχει ήδη εξασφαλίσει μια θέση στη λίστα «40 under 40» του περιοδικού «Fortune». Με άλλα λόγια, είναι τόσο διάσημη ώστε το κύμα της αναγνωρισιμότητάς της, στο οποίο σερφάρει συνήθως επιδέξια, έχει ήδη συμπαρασύρει και την κλασική, πυρηνική οικογένειά της στα φώτα της δημοσιότητας – άλλο που δεν ήθελαν. Οι Ντ’ Αμέλιο είναι τόσο γνωστοί ώστε να διαθέτουν το δικό τους κανάλι στο YouTube -με 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές- και να μεταφέρουν με συνέπεια τα εν οίκω τους σε κοινή θέα. Ενα από αυτά τα οικογενειακά βίντεο έγινε η αφορμή ώστε η κατά τα άλλα πανίσχυρη Τσάρλι Ντ’ Αμέλιο να διακινδυνεύσει την αυτοκρατορία που συστηματικά, μεθοδικά και με πρώτη ύλη τα απειράριθμα ολιγόλεπτα χορευτικά βίντεό της δημιουργεί από τον Μάιο του 2019. Στη διάρκεια οικογενειακού δείπνου που ετοίμαζε για τους Ντ’ Αμέλιο ο ιδιωτικός τους σεφ, η Τσάρλι και η αδελφή της -επίσης TikTok influencer- Ντίξι αποφάσισαν να ξεδιπλώσουν τις χειρότερες και πιο κακομαθημένες πλευρές του χαρακτήρα τους.

f2
Με τα απειράριθμα ολιγόλεπτα χορευτικά βίντεό της, η Τσάρλι από τον Μάιο του 2019 κατάφερε να δημιουργήσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία

Επιτιμητικά σχόλια για τον σεφ, γκριμάτσες αηδίας, αλλά και η έπαρση της Τσάρλι που δήλωσε απογοητευμένη γιατί είχε καθυστερήσει να φτάσει στους 100 εκατομμύρια followers εξόργισαν το ακροατήριό της.

Charli & Dixie D’amelio Being Rude To Their Chef

Μέσα σε λίγα μόλις 24ωρα η παντοδύναμη influencer, η πρώτη TikToker που εμφανίστηκε ποτέ σε διαφημιστικό σποτ στη διάρκεια του Super Bowl, δηλαδή του ιερού δισκοπότηρου των όπου γης διαφημιστών, άρχισε να φυλλορροεί από followers. Οταν πια η φύρα κόντευε το εκατομμύριο, η Τσάρλι επιστράτευσε το παλιό, καλό και δοκιμασμένο κόλπο: ένα δακρύβρεχτο live στο Instagram στις 19 Νοεμβρίου έγινε η δημόσια εξιλέωσή της. Και βρήκε ευήκοα ώτα. Λίγες ημέρες αργότερα ο σκοπός της επετεύχθη. Η 16χρονη έγινε η πρώτη TikToker με ποίμνιο 100 εκατομμυρίων followers -πλέον τους έχει κάνει 101,3 εκατομμύρια-, δημιούργησε δηλαδή έναν ακόμα λόγο για να είναι viral. Οσο για το TikTok, γιόρτασε τα επινίκια με μια φιλανθρωπική προσφορά 100.000 δολαρίων στο American Dance Movement.

120297333_2776099549337538_3035723750748053662_o
Μπορεί να μην έχει τελειώσει ακόμα το σχολείο, όμως η 16χρονη Τσάρλι έχει ήδη εξασφαλίσει μια θέση στη λίστα «40 under 40» του περιοδικού «Fortune»

Με άλλα λόγια, δεν εστιάζει στις σχέσεις, αλλά στο ενδιαφέρον. Και τα γρήγορα, ευχάριστα, «χειροποίητα» βίντεο της νεαρής TikToker βρήκαν γρήγορα μια θέση στα προτεινόμενα, ερεθίζοντας ολοένα περισσότερους χρήστες. Το Μέσο ήταν στα σπάργανα και η Ντ’ Αμέλιο έγινε η ιδανική πρέσβειρά του στις ΗΠΑ. Ενάμιση χρόνο μετά, είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα και το πρώτο βιβλίο της, μοιράζοντας απόσταγμα σοφίας μέσα από το «Essentially Charli: The Ultimate Guide to Keeping It Real». Την ώρα που η Κιμ Καρντάσιαν, η οικογένεια και οι μυριάδες επίγονοί της μοιάζουν να έχουν απολέσει διά παντός την κοινοθνητοσύνη τους, η Τσάρλι και η 19χρονη αδελφή της Ντίξι -ηθοποιός στο επάγγελμα- γίνονται τα νέα κορίτσια της διπλανής πόρτας τα οποία δεν μπορείς να τα ακουμπήσεις αλλά τουλάχιστον μπορείς να νιώσεις συνάψεις και να βρεις ταυτίσεις. Ακόμα. Το lockdown απογείωσε την καριέρα που κάνουν σε ένα επάγγελμα το οποίο ακόμα οι κοινωνίες δεν έχουν καταφέρει να περιγράψουν με κάποιον ΚΑΔ.

 
Διαβάστε τη συνέχεια στο protothema

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ