Βρειτε μας στα Social Media

PLUS +

Aφησαν ανοιχτά φώτα, βρύση και θέρμανση για εκδικηθούν τον ιδιοκτήτη του Airbnb

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Ένα ζευγάρι που έμενε σε ένα Airbnb στη Νότια Κορέα αποφάσισε να εκδικηθεί τον ιδιοκτήτη, που αρνήθηκε να τους ακυρώσει την κράτηση, όπως του είχαν ζητήσει.

Ο οικοδεσπότης έλαβε τεράστιους λογαριασμούς, καθώς τα φώτα, το νερό και το φυσικό αέριο του διαμερίσματος είχαν μείνει ανοιχτά για έναν μήνα.

Όλα ξεκίνησαν όταν ένα ζευγάρι Κινέζων έκλεισε μια αυτόνομη βίλα στη Σεούλ μέσω Airbnb για 25 ημέρες χωρίς να ελέγξει την τοποθεσία της στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας.

Όταν έφτασαν και συνειδητοποίησαν ότι η βίλα ήταν στα προάστια και αποφάσισαν να επικοινωνήσουν με τον ιδιοκτήτη και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων, ισχυριζόμενοι ότι το ταξίδι από και προς το κέντρο της πόλης ήταν πολύ άβολο, αναφέρει το Odditycentral.

Ωστόσο, ο οικοδεσπότης αρνήθηκε, με το επιχείρημα ότι η κράτηση είχε επιβεβαιωθεί και η πληρωμή είχε γίνει. Το ζευγάρι φαινόταν να αποδέχεται την κατάσταση, αλλά σχεδίαζαν κρυφά να κάνουν τον οικοδεσπότη να πληρώσει.

Στην αρχή, ο ιδιοκτήτης της βίλας δεν παρατήρησε τίποτα το ασυνήθιστο στους καλεσμένους του, εκτός από το να τον ρώτησαν αν υπήρχαν κάμερες παρακολούθησης μέσα στο ακίνητο. Δεν ήξερε ότι στην πραγματικότητα σχεδίαζαν την εκδίκησή τους. Κατά τη διάρκεια της κράτησής τους για 25 ημέρες, πήγαιναν στη βίλα μόνο για περίπου πέντε λεπτά κάθε τρεις έως τέσσερις ημέρες, περνώντας τον περισσότερο χρόνο τους ταξιδεύοντας σε διάφορες περιοχές της χώρας.

Μόνο όταν η εταιρεία φυσικού αερίου επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη σχετικά με την απότομη αύξηση της κατανάλωσης στη βίλα του, ο ιδιοκτήτης συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Αλλά μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι επισκέπτες είχαν ήδη φύγει από τη Νότια Κορέα, αφήνοντάς τον να καλύψει τεράστιους λογαριασμούς κοινής ωφελείας.

Αργότερα έμαθε ότι το ζευγάρι είχε χρησιμοποιήσει αρκετό νερό, καθώς και πολύ ρεύμα.

«Χρησιμοποίησαν 120 τόνους νερού σε πέντε ημέρες», είπε ο σπιτονοικοκύρης, σύμφωνα με τη South China Morning Post.

Ο ιδιοκτήτης προσπάθησε να έρθει σε επαφή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Airbnb, αλλά ισχυρίζεται ότι η εταιρεία δεν έχει αναλάβει καμία ευθύνη, υποστηρίζοντας ότι το θέμα είναι μεταξύ αυτών και του ζευγαριού.

Αφού κοινοποιήθηκε από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η ιστορία έχει προκαλέσει συζητήσεις στο διαδίκτυο, με πολλούς να επικρίνουν τη συμπεριφορά του ζευγαριού.

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση Enter ad code here
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ